Selasa, 24 November 2009

Terlupa

alahaaii..aku ingat nak ar upload gambar hari nie..leh lak aku terlupa nak bawak wayar usb. Isshh..mang ler dah tua2 nie ada jer aku lupa..bohsan tul..ewaahh..konon marah kat diri sendiri.

Orang kata kalau nak minda tu selalu cerdas dan cergas, kenalah amalkan pemakanan yang baik. Nak kurus pun kena gak amalkan pemakanan yang baik gak. Uisshh..payah tul ler nak jaga pemakanan la nei weih.. Nilah dia..nama jer puasa tapi langsung tak reti nak kawal nafsu sungguh.

Untuk minda yang cergas kita kena selalu tengok warna2 yang menenangkan. [selalu ngadap blog, fb, main game, tv kabel..tenang gak kot..hehehehe].

Orang kata kalau kita selalu amalkan mkn benda2 kekacang boleh buat minda kita cergas gak terutamanya badam. Hah..nie lagi satu yer..masa peknan nak dpt baby cerdik amalan makan badam. Sempat lagi aku nak bagi tips tu. Benda baik elok per kita sesama share. Sharing is caring wat..betul dak? Betul!!

Okaylah yer ..aku dah tak sabar nak coti nie. Nak rehat dengan anak2. ehh..esok keja lagi daa..adehhh. Maklumlah kan hujung2 tahun nie..ndak pulak ko dah kena appraisal..dah takde makna nak tunjuk rajin kejanya pun [macamlah rajin sangat pun..kakakakaka].

Malam nie aku nak upload gambar ar..harap2 anak2 aku tak sibuk nak main game kat playhouse disneynya web. tak kang..gigit jari jer ler aku kang..hubby pegang remote astro then anak2 kat tenet..aku? hampeh dot com sungguh..jadi tukang bayar jerlah jawabnya aku nie.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails