Selasa, 8 Disember 2009

Di hari Ulangtahun (5/12)-part II

Eceehh..sambung citer plus gambar ..

Dah penat main bowling [penat sangat la tu konon]..apa lagi time untuk mamam ar kan. Masa dalam lif tu aku cakap kat hubby nak gi makan ikan masak pedas sekali lagi. Hubby diam jer. Tah apa yang dia pikir pun aku tak tau. Peh tu tetiba lak dia cakap..taknak gi karaoke ke? Kan anniversary nie? Perghh...Aku macam tak caya jer ayat yang kuar dari mulut hubby tau.

Aku tengok muka Ateh, dia dok sengih jer. hmm..apa ar lagi berangkut ler kami anak banak ke karaoke di tingkat 4 Seremban Parade tu. hah tu dia..memula tu ingat mang tak leh nak bawak masuk 'angels' aku tu kan. Eh..boleh ar ko..nak bawak masuk makanan dari luar pun leh yo.

Korang tau saper yang lebih2nya menyanyi? Korang agak saper eh? Aku? Adik aku Ateh?? well..the pictures below tell u the truth nothing but the truth..hahahaha


Ini budak tak heran mak pak eh melalak..
terkangkang dok mkn twisties..heheheehe







ini 2nd daughter adeehh..konon pandai nar ler baca kat skrin tu..









hah..ini lagi sorang dah lotih dah ngantuk..nyanyi lagu twinkle2 lit star sampai 2 kali..hahahaha





tu jer ler gambarnya yer..yang len2 aku tepek kat fb [kot ler rajin]..

Apapun, aku amat2 seronok dengan aktiviti sempena ulangtahun kami yang ke 6..totally a blast!! Sib baik gak ada Ateh..tak tu, fenin camnerlah aku nak meround seremban parade tu masa hubby tengah tournament.

p/s: hubby dah gian melalak karaoke weihh...tapi sib baik dia ajak aku skali kot dia nak g dgn kengkawan..hah..mau aku muncung sedepa nanti..huhuhu

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails