Jumaat, 22 Januari 2010

WHY I LIKE IT LONGER...




waaahh...tajuk jer dah ke main lagi ko. mana2 otak very the blue the kuning dah konar tang lain dah..kekekekeke

korang yer korang ler yang dok baca nie..yang tak baca tak tau der. Nuffnang dok buat contest. Aku nak cuba nasib mana tau kot berjaya kan. Kalo korang nak tau jugak perhal aku tetiba nak masuk peraduan nie lak sedangkan sebelum nie punyalah banyak peraduan aku tak masuk pun.


Weih..menang dapat hp LG Chocolate BL worthRM2,199/-. ish..ish..harga dia bukan main lagi ko..kalah LCD 32" tv. Tapi korang tau tak function dia..pegghh..sangatlah menakjubkan..macam2 ar termasuklah dgn kamera 5.0mpnya, 3D graphic, screen 4".. yang sangatlah mesra pengguna..pegghh mang ler terbaikk gitu..hah nie nak bagi tunjuk model hpnya tu..pergghh..mang menarik tertarik da bomb..weihh






cantik tak? cantik..cantik..




Sebelum nie aku sangatlah setia dengan satu brand handphone N*K*A..tak penah langsung aku terfikir nak tukar ke handphone len beb. Then pertengahan tahun lepas handphone aku tu dah mula dah buat hal..ada jer lah halnya..bateri dia kong tetiba lah..heng lah..etc..etc
Aku pun mula ar dok carik2 handphone apa yang sesuai dengan aku yang serba kekurangan ini kan. Tup tup..ada lak sorang kawan nie offer aku jenama yang amatlah asing dengan handphone aku yang bermasalah. Tak fikir panjang aku pun setuju ar beli dari kawan aku, wei tak rugi ar beb..senang jer nak guna pun. Mesra pengguna gitu. hah nie gambar aku cilok dari google. Model nielah aku dok pakai sekarang nie.. LG GW525[gambar kat bwh nie]



Bila dah biasa pakai bak kata orang 'alah bisa tegal biasa' kan. Kira2 jatuh cinta terus ko..Rasa seronok bertambah seronok hp yang sangatlah terbaik nie ko leh dapat free kalo ko menang peraduan nie.

hah amacam? rasa nak menang gak ker? hah..meh meh jom kita cuba..mana tau kan tuah datang bergolek nak dekat raya cina..leh ar kita beraya dengan hp baru..heehhehe

WHY I LIKE IT LONGER?? haloo..why not? It can be anything..betul tak? Longer live span, longer conversation, longer time for shopping, longer holidaying with your loved ones..pergghh..so many more..kekekekeke

p/s: ada gak lar kan citer dari langsung takde citer..sambil menyelam minum air..kekekeke

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails