Isnin, 22 Februari 2010

Hari yang lemau weih..

Semalam lewat petang hujan turun dengan lebat..Alhamdulillah, tak lama kita dok keluh kesah panas, panas..Allah swt turunkan hujan untuk sejukkan bumi Malaysia.

Hari nie aku dah start keja..hari nie jugak baru terhegeh nak update blog aku.  Kat umah mang payah aku nak jengah blog aku tu.  Abih2 pun aku men game kat FB..[main game boleh..update blog tak boleh..baik tul alasan aku..ish..ish..ish..tak leh diikut langsung]/

Apa xtvt sepanjang aku coti?  Well..3hari 2mlm aku di Palong umah pak sedara aku.  Sempat gak aku dok klik klik gambar anak2 jadi 'tarzan' [kot kata monyet kang..sungguhla x elok..sakit2 ko banak tetiba panggil anak ko monyet..huhuhu].  Seronok tengok anak2 aku yang mang langsung tak kisah ke sana sini sinun. 

Awal2 rancangan nak ke Port Dickson..tapi last minute aku tukar.  Hubby pun macam tak suka dengan cara aku yang suka suki jer nak tukar rancangan.  Nasiblah kan..janji aku dapat bersama makbapak dan ahli keluarga yang lain sama2 berkumpul sesama kami.

hah..nanti aku letak photo kami gi berkelah reramai kat ulu serting..peghh..sgtlah ramai orang time tu.  masing2 kalo dah jumpa air time paneh buto kan..amboii..tak hingat nak balik ko.  sama ar ngan aku pun..kekekeke aku sebab Dania dah tergigil kesejukan cepat jerlah aku naik..tak tu, hmm aku tenggelamkan ko..ko tenggelamkan aku..dah nama pun badak berendam kan...[tetiba lak sedar diri tu..kakakaka].

nnt aku letak eh..aku nak d/load photo nya dulu..bye..selamat abih keja hari senin yang lemau..

2 ulasan :

  1. Hello Idahani, you have a nice blog. I regret my bahasa sebelum Merdeka.....yes, that lonnnngg ago, ha ha.
    And today's bahasa different to what I learned, mostly short cut words, ha ha.
    But I boleh faham 23%....you start on a new job?

    Wishing you every success in your new job....
    May the wind always be at your back, and the sun upon your face, and the winds of Destiny carry you aloft to dance with the stars.

    You keep well, stay young and keep a song in your heart, best regards, Lee.
    ps, you have a beautiful name.

    BalasPadam
  2. Dear Uncle Lee,

    I bukan start a new job tapi start work after a long holiday..

    Takper lah uncle, janji u paham rather than langsung u tak paham..[i'll try not to put the short word]

    n thank you for your time to read my blog n leave such a sweet comment

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails