Rabu, 10 Februari 2010

Ke mana nak pegi?

Acik poning Jah..tak tau mano nak poei coti panjang [seminggu tu beb].  Alang dah mengengek soh aku balik KL, lepak sana tapi kakak lak kena skolah.  Leh lak si Alang soh anak aku ponteng.  Amboii..sesuka suki dia jer soh aku buat cenggitu.

Dah ar anak aku tu lewat masuk kelas pra sekolah dia tu, banyak yang dia dah tertinggal.  Kengkawan dia ramai dah pandai membaca dah.  Anak aku ABC pun terangkak2 lagi.  Kesian dia tau..huhuhuhu..

Ada ura2 nak ke PD [Port Dickson ar bukan Pantai Dalam..hehehehe] aku nie.  Korang pun tau r kan time2 coti panjang nie sure tempat macam nie sesak mesak dengan orang.  [halo..la nie hutan pun penuh orang gak tau..heheh..tu Taman Negara tu ramai orang per..hhahaha]

Dolu2 kan masa aku keja kat PJ nun..time2 cenggini dah sunyi senyap jer.  Masing2 dah takde mood nak buat keja dah, almaklumlah kan pelanggan kitorang banyak orang Cina.  Pulun dok soh anta barang lepaih beraya.  Kot sehari dua ok lagi beb..ini lajak sampai ke Chap Go Meh [hari ke 15 Raya Cina].

Ehh..apa lagi beb kat opis tu apa lagi..'open card' ler dorang nie..kakakakaka [dorang tu termasuk aku ler..kekekeke].  Masuk keja jer bololah den carik bos2 cina mintak angpow, tupun siap ada yang manggil aku gi opis dorang nak bagi 'ong'.

La nie? harap bos aku sorang jer lah bagi aku..huhuhu..nak wat macam mana sendiri yang ndak keja sorang2 kat Somban nie hah..

eh..korang pasan tak? blog aku nie dah tukar wajah? simple jer beb..koser aku nak wat canggih manggih weih..kot jadik macam dulu abih hilang sumer link..aku gak yang nangih..

orait..chow sin..ngo oi sek fan [ pegi dulu..i nak makan nasik].

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails