Sabtu, 6 Februari 2010

Peluh...

Tadi aku bawak anak2 gi taman permainan area rumah aku nie. Suka betul dorang. Almaklumlah kan..bukan dapat selalu pegi pun. Sekali peluang dapat pegi tu bukan main lagi.

Kakak tumpang seronok gak sebab dia ikut kawan2 anak jiran. Suka betul dia. Dari malam tadi dok mintak aku berjanji bawak dia ke taman permainan. Jiran aku pun pegi sama gak..dapat gak kami borak2 [mostly pasal anak2].

Sebelum pegi ke taman ada sedara hubby dok pulun bawak tudung..28hinggit harganya..ok gak kainnya lembut jer. [hmm..boleh lak sedara hubby nie ingat aku mang pakai tudung nya orang...hmm..sesuatu jer kan?]

Sambil2 tu aku dok berym dengan adik aku yang dok berpantang kat KL nun. Dia pun berkenan gak dengan tudung yang aku dok cuba2. Sambar 2 helai..Dengan Alang nie kalo tudung mang dia suka tengok walaupun dia cerewet [sunguh2 cerewet adik aku sorang nie].

Jab lagi hubby nak ke Stadium Paroi. Nak tengok apa lagi..kalo bukan perlawanan bola sepak. Anak2 kang aku umpan ler tv biar senang omak eh nak bertenet2..heheheheh

Apapun..korang, selamat beristirehat yer...adios..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails