Rabu, 24 Februari 2010

Rambut pendek sudah..


Kakak tak pernah langsung berambut pendek.  Aku pun boleh kata kadang2 jer berambut pendek.  Orang perempuan mang tak elok berambut pendek kan?  Hubby suka kalau anak2 dia esp. Lidya berambut panjang.

Anak2 aku nie pulak memang tak suka rambut diikat atau bereben apatah lagi bersepit rambut.  Rambut diorang memang nampak kembang jer, maklum takde sorang pun yang rambut lurus macam aku.  Semuanya anak2 aku berambut kerinting.  Tak boleh nak cakap apa gak sebab dalam adik beradik aku pun aku n abang aku jer rambut lurus.  Makbapak aku berambut kerinting gak terutama bapak.  Kira2 gen rambut lurus amatlah kurang gitu..huhuhu

Kakak sebelum berambut panjang selalu tak pernah langsung berambut pendek.  Korang pun sedia maklum ar kan bila dah sekolah nie mestilah ada jangkitan kutu.  hah..ko eeiii..kesian lak aku tengok anak aku tu dok tergaru kepala dia.  Apa lagi ar kan..bawak gi kedai zaaasss potong pendek ler.

5 ulasan :

  1. Hello Idahani, wow! You have a beautiful daughter. No need to ask where she has her good looks from...tentu from her mom, *wink*, ha ha.
    And her smile can light up three city blocks too.

    When she reaches 17, you and hubby will have lots of goreng pisang, putu piring, keledek goreng to eat when her boyfriends come over to date her, ha ha.
    Just joking.

    I have always loved women with long hair....and bila pakai sarong kebaya, very deadly combination, ha ha.
    Tengok la Miss World, Miss Universe beauty contests, everyone rambut panjang.
    Women, married or otherwise look glamourous with long hair....buat laki2 lintang pukang, arhaaaa ha ha.
    You have a nice day, stay young and simpan satu lagu dalam hati, Lee.

    BalasPadam
  2. Hello Idahani, read your comment....if you want to know how I met Rose, check out my archive, "Romancing a Penang Rose', d/d 11/13/09.
    Best regards, Lee.

    BalasPadam
  3. Dear Uncle Lee,

    U sure know how to make me happy. Thank you for such a lovely comments. I for sure don't want to have foods, lagi gebu n tembun pulak i nanti..heheehe

    p/s: i already read you story how u met Rose..frankly, i admire for your strong memory. Uncle bukan sebarang uncle la u nie.
    Thanks a million again for your time to read my blog n your comments too. Datang selalu tau, Uncle. Have a blast weeked ahead.

    BalasPadam
  4. tidak lama lagi jadi anak dara sunti yang jelita,

    salamm,

    BalasPadam
  5. tunbegia,

    tima kasih..harap2 dia jelita dgn kelakuan yang padan..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails