Khamis, 4 Mac 2010

Giliran kakak lak..

Hari Khamis hari tu sekolah kakak ada acara sukan sekolah. Pengalaman pertama aku pegi as a parent. Dulu2 pegi sebab wajib sebagai pelajar. Aku dulu sangatlah tak aktif sukan..kena balik cepat nak tolong mak kat umah punya pasal.

Seronok gak pegi..tukang sorak nya lebih makbapak dari bebudak..kakakaka [termasuk aku]. Acara sukaneka untuk kanak2 pra-sekolah hanya satu sahaja. [kalo aku tau, aku tak yah der amek coti beb..cakap jer kat bos aku masuk lambat]. Takperlah..ingat kot banyak acaranya, mulut aku pun tak reti langsung nak menanya..kakakakakaka memang padan muka aku la kan.

Yang bestnya...kalah atau menang hadiah dia tetap sama..warna jer berlainan..aisay..terlupa ar nak amek gambar hadiah tu. Tapi takper..kita layan gambar jerlah..ada tu yang terselit, aku yer yang tak perasan.





ni masa dorang baru abih berlari..







hah nie pulak masing2 dpt habuan masing2, dibahagikan oleh cikgu








hah nie masing2 dok melepas lelah kot..

2 ulasan :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails