Jumaat, 26 Mac 2010

Jogging malam

Hari Jumaat lepas aku dengan pegi ke 'tepian gelanggang' [padang sukan kelab belia paroi].  Dah lama pun aku nak pegi..hubby walaupun berat nak ikut tapi demi nak tengok isteri tersayang dia cepat kurus..ndak tak ndak kena gak dia heret kaki bawak anak2 sekali.

Waaahh..sekali aku pegi very the happening tau beb.  Macam2 ada..  Kebetulan pulak malam tu ada pertandingan karaoke dan orang yang berjogging malam ramai tau. [so sorry aku tak amek gambar the crowd tapi aku dok sibuk peratikan anak2 and took their pictures].

Seronok mang ler seronok tapi disebabkan aku terlupa nak bawak air untuk diminum adeeehh..rasa nak pengsan pulak rasanya.  Rasanya aku nak pegi lagi malam nie lagi..tapi tulah minggu lepas hubby macam serik jer sebab the angels semua takmo balik sebab seronok main permainan.

Tu pun aku dapat gak berlari 3 round padang tu.  Adeehh..kali pertama yang sangat2 meletihkan aku tapi Alhamdulillah aku boleh gak ler berlari.  Esoknya terdengkot2 aku bjalan..pergghh..terasa ketat segala otot aku.  Setelah selama beberapa tahun aku tak exercise.  Mang tak leh tahan..tapi demi kesihatan yang lebih baik aku harus berusaha untuk kurus. Insya Allah..



nie jerlah gambar yang aku dok amek lepaih tu aku bagi hubby then aku terus gi jogging dengan Lidya sebelum dia join kakak dia main kat tmpt permainan kanak2 tu.





p/s: beria2 jer aku nak kuruskan badan kan? mana tau kot jadik..kalo ingatan jer nak kurus tapi takde usaha manglah tak boleh kurus der.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails