Sabtu, 6 Mac 2010

Penat wooo..

ececeh..konon penat sangatlah nie yer.  kalo dah tetiba takde idea tu kan..baik dok ontok[diam] yolah..hehehehehe

hmm..aku tengah bengang nie weih..well..bengang2 sayang..boleh lak bengang tapi sayang..tah mana la aku dapat nie..citer dia camnie..

petang semalam, aku balik dari keja terus la nak mandikan anak2.  Masa dalam bilik air tu, sambil lalu hubby dok mandang kat Lidya dan cakap 'eh, gemuk!.  Aku terus keluar bilik air tanya kat hubby.  "yang, awak panggil saper gemuk tu? Lidya ker saya?"  Jam2 tu gak dia sengih jer.  Ko...hangin aku tau..macamlah dia tu slim, macho dan gagah perkasa.  Mencikkkk..

Tapi aku tak der pun nak merajuk dengan hubby tu.  Hubby tau aku tengah berusaha untuk menguruskan badan aku nie.  Yer..aku masih di peringkat awal untuk cuba sedaya upaya menguruskan badan ini.

Insya Allah..aku pasti boleh!! ewaahh..

p/s: dah start guruh sana sini..bakal hujan lebat kot..hubby dah bising soh tutup takut petir..eeeii..tengah ada mood nak blog..soh tutup lak.  Sambung kendian...adiooos..muah

4 ulasan :

  1. kemat, tima kaseh*Sambil mata terkedip* menahan malu...hehehehe

    BalasPadam
  2. Hi Idahani, you made me smile read your this posting,
    "yang, awak panggil saper gemuk tu? Lidya ker saya?"
    Ha ha.
    Da la tada mood, ha ha.
    Okay, saya nanti bila your mood datang balek, ha ha. Lee.

    BalasPadam
  3. Dear Uncle Lee,

    Memang i geram tau dengan my hubby tu..dia boleh senyum n langsung tak mau jawab..

    hehehe..macam tau2 jer uncle i hilang mood..

    have a blast week yer..idahani

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails