Rabu, 28 April 2010

Adeehh..hidung berair..

Punyalah kan..sreett..sroot..ahhhchiiihh..ahhhchikk..alhamdulillah..

Sekarang giliran aku lak..adeehh..bak tisu sekotak..ops tak cukup bak lagi sekotak..mc? tak mauu ar..tapi kalo dah tak tahan sangat kang..kena gak aku gi jumpa doktor.

haah..minum air banyak2? [dah lebih seliter aku dok tunggang<-ngalah todi ar pulak ayat nie]..jangan mandi malam [malam gak aku sampai kat umah].

dah tak larat dah nieh..kot rajin petang2 kang aku update citer [ker sebenarnya mang takdo citer? kuang kuang kuang]

eh jab..sebenarnya tenet kat umah belum pulih semalam tu yang tak update tu..baru jer tadi call hubby dia dah ok dah ..simple jer masalahnya pun 'splitter' aku terbakau..hmm..samalah dengan aku yang membakau semalam..keekekekeke

musim panas then hujan petang tu yang srooot..streeet..hidung aku tu..takpun sebab jangkit from anak2..eh tetiba lak nak nuduh anak2.

p/s: takkan nak letak gambar aku dok hembus hidung..ko, kot ada yang tak lalu makan kang..kahkahkah

4 ulasan :

  1. salam ...


    bila taim selsema ni , kena guna tisu yang lembut lembut...

    kalau tidakkkkkkkkkkkk

    sakit hidungggggggggggggg

    BalasPadam
  2. salam pB, taim selsema nielah melecet kulit kat hidung n bibir sbb kena tenyeh..tisu lembut ke tak, sure kena..pakai lipsetik pun sememeh jerk..kuikuikui

    BalasPadam
  3. Hello Idahani, I couldn't help laughing read your posting, "sreett..sroot".
    Ha ha ha. Love your expressions and your lively sense of humour.
    But regret my sebelum Merdeka bahasa not pass to faham all you wrote, but 27%. But boleh la...can guess what you meaning.
    You have a nice day and pergi beli la satu kotak tissue lagi, ha ha, then can 'sreeeeet....srooooot"...ARHAAAA HA HA, Lee.

    BalasPadam
  4. Hi Uncle Lee, terima kasih seribu kali lagi kerana u sudi luangkan masa berharga u untuk membaca blog saya yang taklah seberapa sangat nieh. Terharu jugak sebab dengan ayat mudah tu saya dapat membuatkan uncle tergelak.

    uncle, at least u still paham 27% my word rather than with those who has been living in this country langsung tak paham i tulis..kekekeke

    u pun have a nice day too..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails