Rabu, 21 April 2010

Gals Day Out part 2




Hah yang nie yang sempat aku rakamkan masa kat bowling seremban tu. Sowi pic of my SIL dikaburkan sebab aku lupa nak mintak izin dr dia untuk aku isi dalam blog nieh.

Main bowling nie paling menyampah kalo ada Ateh.  Asik dia jerlah highest point.  Langsung takde chance nak menang kalo Ateh main sekali.  Masa memula dia main siap jatuh kat lane bagai.  La nie hmm..semua yang penah main bowling dengan sure hangat hati jer.  Kitorang main 2 game jer sebab nak dalam paler otak nak gi karaoke.  [aku ler tu hikhikhik]  Lidya melalak mintak nak main bowling tapi aku wat derk jer.  Kalo ada ayah dia mang dah ada satu lane lain dah.

Lepas kami main 2 game bowling. Kami pun turun ke tingkat 4 untuk mengasah bakat masing2 di karaoke. Perghh..sila kagum lagu masing2 nyanyi ala2 lagu frust plus jiwang karan...kakakakak tapi yang sebenarnya lebih ke untuk melepaskan suara sekuatnya. Suara ke laut ke, ke sungai semuanya bantai tak kisah, janji happy. heheheh orait babeh..anak2 aku bagi gak chance menyanyi.  Satu lagu jer.."twinkle twinkle little star".  Aku oklah tu daripada langsung tak bagi chance.  Aiiih..kalo dah ada yang pegang mic macam tak nak lepaih dah..kakakakaka.  aiipp..bukan aku ar..anak2 aku si Lidya & Dania.  Tu pun sib baik kakak agak kurang sihat, kot tak, hmm..kitorang jadi penonton jerlah..hehehehehe
Posted by Picasa

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails