Selasa, 27 April 2010

Tak nak hangin..tapi membakau!

Baru jer aku lalui hari minggu yang sangatlah menggembirakan aku.  Yerlah kan bapak bila dengar suara cucu soh datang, jam jam tu gak dia mai.  Bila cakap taknak menyusahkan, dijawab tak menyusahkan langsung malah ditambah ayat takde apa rancangan nak dibuat.

Anak2 esp si kakak demamnya dah kebah tinggal batuk dan selsema.  Peh tu kena lak kat Lidya dan Dania.  Korang sorang demam dah fening.  Bayangkan aku dengan tiga orangnya budak2 demam.  adeeehhh...Sib baik bila time nak bagi makan ubat no hal kecuali yang si kecik Dania tu.  Nampak aku bukak botol ubat jer dia dah mencelinap lari jauh2 siap cakap tu 'nanak'.  Aku tak peduli ar kan, aku kejar then aku kepit dia then aku sumbatkan jugak ubat.  Kot tak, bila ko nak baik nak oi.  Kejam or not, janji ubat masuk ke dalam perut dia tu.

Haihh..aku kurang nak update blog sebab internet kat umah tetiba takdak.  Aku dok ingat la kot kena suspend sebab tak bayar tapi bila check aktif lagi.  Bila tepon kata nak datang.  Tak ada bunyik takde sound balik umah tengok ada surat kat peti surat kata dah datang umah tapi umah tutup.  Kepala hotak berjambul sungguh kan.  Terang2 aku dah report tepon umah tak berbunyik siap tinggal no handphone lagi.  Perhal la ko tak tepon hp aku bertuah oiiii.  Kot nak cakap tak baik kang aku lak dichop kuang ajor.  Ko suka datang umah orang banyak2 kali eh?  Tak pasal aku kena tepon ko yer, vampire ker apa kena nak berjemput ke umah.  adeeehhh..Sib baiklah opis ada tenet kot tak, hari nie pun blog aku tak berupdate.

Sorilah geng..hari nie mood kureng..badan pun kureng sihat nieh..

pic. credit to google

2 ulasan :

  1. Salamm

    Tarik nafasss panjang panjanggggg ....

    BalasPadam
  2. Salam pB, tgh tarik nafas panjang la nieh hah..adeeehhh...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails