Khamis, 27 Mei 2010

Daily Contest Project Alpha 2

tulah..dok ralit apa tah..tulah kan.  Padan dengan muka aku pun.  Orang dah lama dapat hadiah, aku baru terhegeh tau.  Tu pun nasib baik orang dok bagi email bagi tau.  Walhal aku hari daily contest yang ke 2 tu aku dah menang.  Memang sangatlah padan dengan muka aku. 







Apa yang ada dalam beg tu???

kuang kuang kuang..



Kasik suspens dulu..



Nanti aku bagi tau yer..kalo korang nak menang macam aku tak de susah der.  Join ruumz.com.  Pehtu tengok video klip projectalpha dia.  Setiap episod dia ada soalan yang harus kita jawab.  Yang bernasib baik [macam aku yang blur nieh] boleh ar dapat hadiah. 


Sanggup tu apply coti nak gi amek.  Punyalah excited nya aku.  Eh..nak tau eh apa hadiah dalam tu?  Later2 eh..tunggu malaaaaaam skit aku bagi tau korang apa dalam beg kertas tu.  [poyo ler ..] punyalah ramai ratus2 orang menang pun tak macam aku.  Yerlah kan..kesian kat aku tau..bertahun2 blog inilah baru 1st time dapat hadiah.  Tak ker seronok, tak ker teruja ko dibuatnya? haruslah gembira la la kan?

Apa pun..tunggu eh malam nie aku tunjuk hadiah aku tu.

2 ulasan :

  1. Ida...akak pun dpt ntah hari ke 13 kot...tak tau apa hadiah dia lagi...

    Tahniah pada ida...

    BalasPadam
  2. kak anie, ida happy sgt2 maklumlah org x penah menang contest..bila dpt seronok bukan main lagi tau..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails