Jumaat, 21 Mei 2010

Gelagat anak2 bila bebas..

Sesekali dapat bebas, perggh..bukan main lagi dorang..macam ayam keluar dari reban or burung kuar dari sarang.  Time aku coti ada gak r dorang chance main lebih skit kat luar.  Kot tak, hmm..dok jer kat umah dari aku kena jerit2 balik umah...huhhuhu

Hah..ni masa gi paling awal tahun hari tu.  Tu dia..punyalah hai..siap panjat pokok bagai.

Hah..ko tu dia!! tapi nak turun dok jerit2 panggil aku sebab dah gayat sangat n tak tau nak turun camner..kakakakaka



Dalam banyak2 tempat..naperlah bawah penyidai ko main nak oiii.  Bila maknya coti..barulah anak2 aku nie merasa main kat luar..  Dengan uwan dorang ada gak weih..aku jer takde time tu sebab poi kojo..hehehehe


Dekat celah belakang umah pun jadik yo korang main eh..siap bawak tikar bagai..sabarjerlah..

Tulah dia antara xtvt anak2 aku yang seramai 3 orang.  Memang pening kepala tapi keceriaan, kegembiraan mereka buat aku tumpang gembira.  Sesekali tu hilang gak sabar..yerlah macam gak kita kocik2 dulu..bukan kita ingat pun.  Ntah2 lagi teruk..kuikuikui..

3 ulasan :

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Salam Hani..maaf lama x lawat blog Hani. Blog sy dah berpindah (sama seperti saya pun dah dari Senawang ke JB dulu) ke www.sahrul.com. Sudi2kan lah ya. Jumpa lagi..-nbk466-

    BalasPadam
  3. eh eh..en. sahrul a.k.a nbk466[dah tukar kot] kuang kuang kuang..lama x nampak, alih2 dah jadi usahawan vemma upanya..tahniah..semoga terus sukses hendaknya..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails