Isnin, 17 Mei 2010

Kasut BATA

Masa gi kenduri kahwin adik sepupu aku tu, biasalah kan kalo dah jumpa sepupu sepapat yang kepala ngem gitu..havoc tul weih.  Dengan mulut pok peknya dengan tangannya dok merewainya.  Tak pandang kiri kanan dah weih..kat bawah pokok pun jadik jer gelak2..posing2 bagai.  Pening palo dibuek eh.

Aku nie mang dah dikenali dengan cop 'loyar buruk' n mulut laser tak hingat.  Ada sorang adik sepupu aku nie dok salam n cium pipi bagai ko.  Dengan mulut manis tanya kabar tu.  Aku jawab sihat jer tambah lagi ayat tak leh tahan 'jelita selalu, harus gitu'.kakaka.  Boleh lak sorang adik sepupu aku nie dok cubit vontot aku yang mantap nie, dia jeling siap mulut juih tunjuk konon2 ar 'jaga skit kelakuan' gitu.  Ewah..taknak kalah nya pangai aku nie.  Selamba jer mulut nie 'ada aku kesah, dik non'.  Dia pun sama gak jawab 'hah tulah, nak cakap sama gak'.  kakakaka.  Boleh lak dia pun nak sama tapi mula2 dia gak yang soh aku jaga kelakuan.  Kesian makpak aku kalo dengar kitorang cakap cenggitu.

Pehtu tetiba adik aku si Ateh.."ngah, tengok jab ko pakai kasut apa".  Ahh..sudah nie mesti nak tunjuk ar nie kasut serupa ar nei.  Sebab Ateh dengan aku pernah beli kasut serupa tapi lain warna kat kasut BATA.  Kali tu mang betul weihh..dia pun pakai gak kasut yang sama.  Nak tambah lagi tahap malu tu..mak sedara aku a.k.a Maksu pun pakai kasut sama dengan aku.  Sejibik [serupa] ko.  Adeehh.  Dah ar tu boleh lak Maksu aku tu pakai baju pun kaler sama dengan aku..UNGU.  pap..tepuk dahi.  Tak nak kalah weih..sib baik aku lawa skit dari dia...kakakakaka.  Ayat yang boleh buat orang muntah darah on the spot. kakakaka

Meh tengok kasut yang aku ceritakan tu.  Korang jangan gelak tau..ker korang dah gelak guling2 dah.  Mencik ar..Malu i tau..huhuhuhu




Hah tu dia kasut BATA kami.  Yg dok letak 2 kaki tu, makcik aku.  Sib baik gi dewan kot kena bukak kasut konfom aku terpakai kasut makcik aku, makcik aku terpakai kasut aku..haru weihh..

Gelak ler..dah satu gen tu, citarasa sure serupa. kakaka..ayat cover line..kuikuikui

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails