Ahad, 13 Jun 2010

VIRUSPADU@JEMAH

PENGUMUMAN...APA YANG ANDA BACA INI ADALAH STICKY POST SEMPENA CONTEST DI BLOG VIRUSPADU.  UNTUK CERITA TERBARU SILA BACA DI BAWAH [ITU PUN KALAU ADA LA..KOT TAK DE, BACA JERLAH SAMPAI 13HB JUN NIE YER, LAMA TU BEB..KAKKAAAKAKA]

Kalau korang nak tau, aku pun tak kenal cik puan viruspadu nie.  Aku jumpa blog dia selepas aku baca blog adik dia, Ceeramoon.  Dah tak kenal tu satu pehtu baca blog dia pun senyap2 jer.  [psst..aku ada gak follow twitter dia n dia pun follow twitter aku<-aku sampai sekarang  pening dgn twitter nieh.  Ok sambung lagi ayat2 pembodek paling baiiiikkk punya, aku tau dia dulu2 ada fotopages..byk wooo gambar dia.  Part sedih of cos la pasal kehilangan anak sulung cik puan viruspadu.

Sambung lagi ayat bodek lagi baikkkk punya..aku suka baca blog dia sebab dia bersahaja...selamba dia dok ngutuk diri sendiri.  Ada persamaan dengan aku weih..dok kat Seremban bertahun2 tapi belum gak familiar.  Tapi level dia upper skit dari aku, dia boleh drive tapi aku harap ada lesen jer, drive mang nan ado. kekekeke.

Aku suka baca blog dia bukan sebab aku pun giler pink@merah jambu tapi sebab dia rajin update blog dia.  Macam yang aku cakap sebelum nie ar kan sebelum aku tau blog dia aku jumpa blog adik dia si Ceeramoon yang minat sama kaler dengan aku iaitu HIJAU.  Fyi, adik beradik dia ramai tul ada blog weihh..Tambah satu lagi weih...husband dia pun ada blog..laloque.blogspot.com

Blog dia pun macam dah mesra alam jer, rasa macam kita dengar dia dok pok pek dengan tangan2 dia sekali merewang bercerita....kakakaka.  Tu belum lagi 'tempias' yang kuar bersama2 cerita dia tu...kakakakaka [nak menang contest ker nak kutuk orang nieh weih?...huhuhu].

Yang paaaaliiinnggg best blog viruspadu nie kan, ada banyak gambar dia yang 'cute'.  Betul wa cakap lu mang   'cute' siap dia ngaku dia buat 'photoshop' lagi [tu pun dia nak ngaku buat photog..kot tak, mang aku tak tau mang aku ingat gambar dia tu semuanya yang ori ..kakakaaka]

Aku suka baca blog cik puan viruspadu nie sebab dia pun dok kat Seremban.  Kalau2 kot ada tempat2 menarik kat Somban nie dia pegi then aku tak penah pegi, boleh ar aku suggest kat hubby tempat yang sama. 

Okaylah2 aku nak buat pengakuan ..tujuan aku masuk contest nie adalah kerana aku nakkan sangat Belkin Wireless Modem tu.  hah kenapa cik puan viruspadu patut bagi jer kat aku?
Sebab2 aku patut diSEDEKAHkan modem tu:-

1- Baru2 nie kilat petir yang sangatlah kuat di Seremban telah menyebabkan modem & wireless router kat umah MIL aku rosak.  Taulah kan kek Somban nie, kalau kilat petir mang langsung takleh pasang tv, astro atau mentenet.  Konfom kena sambar dek petir.
2-  tak perlu nak pos sebab saya pun dok kat Seremban, nak panggil saya pi amek modem tu pun boleh yo.  3- tak yah susah2 nak beli pembalut hadiah der..bagi terus 'boleng' camtu pun leh yo. [waaahh...selamba jer aku kan?]
4- Mana tau, kan..kak jemah kan sorang yang baik hati, ikhlas gitu dan nak pahala lebih, SEDEKAH jer kat yang amat2 memerlukan nie hah...kakakakakaka
5- Nak beli baru modem tu aiishhh kalo dah ada contest nie cubalah dulu mana tau kot dapat FREE tak yah aku nak beli
6- cik jemah tak payah jugak nak kuar duit bayar poslaju/courier/surat berdaftar kalo bagi aku sebab dok kat Somban gak, confirm den bololah gi umah cik puan viruspadu amek modem..leh gak den jenjalan n kenal mengenal tuan punya blog VIRUSPADU..
7- merapatkan hubungan antara blogger dan pahala besar cik puan viruspadu sebab sedekah kpd mereka yang amat2 memerlukan..kakakakaka
8- jimat kos minyak ke pejabat pos sebab aku boleh gi amek sendri...
[harap setinggi langit nieh cik puan viruspadu@jemah...didahulukan dengan jutaan terima kasih]

10 ulasan :

  1. bravo... orang yang pertama hehehe.

    i like the way u tulis entry ni. bersahaja jer hehehe

    BalasPadam
  2. yeay!! ahkah orang pertama eh cik jemah? wuiiihh...ada chance nieh..heheheehe

    makasih..tu ala2 boleh menang tak? tak yah r tunggu 13 June tu, leh? kakakakaka

    [memang dah tak tau malu dah nieh] kakakka

    BalasPadam
  3. Hello Idahani, looks like an interesting person and blog from what little my bahasa understands.
    You have a pleasant weekend, best regards, Lee.

    BalasPadam
  4. Hello Uncle Lee,

    everyone is interesting to know..otherwise our life would so dull..

    have a pleasant weekend to u too...

    BalasPadam
  5. Hello Idahani....you on holiday? Anyway, just dropped by say hello. Keep well and stay young, Lee.

    BalasPadam
  6. dear uncle lee,

    m not on holiday..pls scroll down to read my latest entry..

    heheheh...u tak perasan ar tuh..

    have nice weekend to u and simpan lagu dlm hati..

    BalasPadam
  7. ermm...kat mana lar pulak contest nie...

    BalasPadam
  8. ek eleh..ko nak join eh bang? gi kat viruspadu.com

    BalasPadam
  9. yerlah bah, puji dgn harapan utk menang..heheheehe

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails