Khamis, 3 Jun 2010

Beg tangan & Kasut

Aku sangatlah gumbira lalala..senyum tak lekang dibibir.  Rasa bertuah, rasa dihargai..ewaaahh..poyo jer.  Bukan apa beb..hubby dengan murah hati membelikan aku sebuah beg tangan yang aku dah jatuh cinta bila tengok.  Takdelah mahal sangat pun.  Dulu2 aku suka jer beli beg tangan yang saiz sederhana tapi sejak dah kahwin beg tangan aku sure yang besar gedabak.  Senang nak letak diapers, susu anak dan segala mak nenek dalam handbag aku tu.

Aku paling tak suka pakai kasut bersarung..kaki cepat bau asam woh.  Aku suka sandals jer.  Sejak kejadian aku jatuh tangga sampai kena bedah tu, trauma nak pakai kasut tinggi.  Abih2 pun 2" jer heelnya.  Lebih kalo memang rasa gayat.  Lagipun leceh woo mau dukung anak kicik. hehehe  Tapi sebab nak gi interview semalam ndak takndak kenalah aku pakai kasut sarung.  Koser eh aku nak beli yang mahal2 tu.  Silap2 kang tak berpakai.  Ewaaahh..tetiba je eh konon2 sangat jimat2 nak beli kasut mahal n berjenama.  Tapi bila dah masuk kedai..semua jenis kasut ko nak try..kakakakakaka  Itu kasut RM30 shj yer sepasang.  Masuk kereta aku terus cabut tukar balik pakai sandal BATA tu.  Nampak tak handbag letak sebelah kaki tu?  Tak mau risiko orang pecah cermin then diragut.  Berhati2 tu penting..sok dah kena sok, sendiri nyesal tak sudah sok.


Hah close up..cantik tak handbag baru aku nieh?  Aku rasa paling cantik sebab hubby kuar duit belikan kuang kuang kuang. Ini masa baru dapat terus amek gambar.  Dah simpan balik.  Sok pakai ler time raya..hehehe  Beli kat kedai Cosway, tolak RP(redemption point).  Masa memula tu aku sajer tengok2.  Konon2 nak pakai ar masa raya.  Handbag yang ada pun ok lagi.  Mana tau hubby cakap ameklah saya bayarkan.  Wahh..terharu i tau, terus ler melekat dibahu ku ini.  Even amoi yang tolong aku pilihkan pun siap bagi free kopicino soh buat untuk hubby.  Waah..moi ko pun terharu eh tengok hubby aku tu eh? kekekeeke

Baik ada makna tau hubby tu.  Malam tadi dok sound..."gi interview dah teman, handbag dah belikan, apa lagi..salun rambut ar".  kekekekeke.  Kecut mecut jari aku dibuatnya.  Tulah padan muka aku pun..gatal bukak mulut konon2 cakap kat hubby daripada dia bazir duit ke salun rambut meh aku buatkan free jer.  Sendiri mau ingat la kan..bahana mulut selalu lepas cakap. adeeeh..nyesal mang tara guna punya.

2 ulasan :

  1. wowwww beg cantekkkk kaler dia pun menarikkkk..ske tol kaler2 coklat neh..

    BalasPadam
  2. Aleeya, mang cantik dan sedap mata memandang..lagi sedap sebab dpt 'free'...senyum tak abih wooo..heheheehe

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails