Rabu, 2 Jun 2010

Bila bercuti..

Aku nie kalo coti sure lah blog tak bertunggu tangga.  Bukan maleh yo..[hmm..konon2 ar nak bagi alasan lain dari maleh..kekekeke].  Konon2 time coti la paling lapang nak update cerita kat blog.  ah..yer lah tu..sudahnya laruuut malaam gak baru nak bercerita.

Boleh tak aku cerita takde gambar dulu?  Maleh betul ar nak angkat vontot lebar aku nie..dah melekat dengan gam gajah..perggghh..mana ar tak gumuk.  Bila orang sound tau lak nak sentap bagaiii..huhuhuhu..


Bila diingat balik, aku rasa macam tak percaya bila dapat surat nie.  Dengan perasaan yang sangatlah gabrak..akhirnya lega ianya dah pun berakhir.


Kini hanya tinggal debaran menantikan keputusannya.  Terima kasih tak terhingga buat mereka yang mengucapkan selamat kat aku.  Terima kasih juga aku kepada hubby yang sanggup mengambil cuti dan langsung tak kisah menunggu menjadi peneman buat diri ini.  Terima kasih juga kepada anak aku si Julia yang buat perangai tak hendak ke sekolah hari ini sehingga terpaksa kami angkut sekali demi waktu yang semakin suntuk untuk aku pergi ke tempat temuduga itu. Waaaahh..bahasa bukan main lagi sopan yer...pergghh.tahan sabar jer aku dengan pangai anak sulung ku itu.  Yang itu nanti aku akan kongsi bersama kalian yer.

Sehingga itu...aku rasa amat bertuah dan rasa amat beruntung sekali..Alhamdulillah..syukur pada mu ya Allah..


2 ulasan :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails