Rabu, 30 Jun 2010

Ole2 dr bos

Minggu lepas tempat keja aku nie ada buat trip ke Phuket 4hari 3malam.  Wa talak pigi woo..sampai kena perli 'anti-social' dek member opis kat KL nun.  Perli ar camner pun mang sejak kahwin sampai sekarang nie setiap kali ada co. trip memang aku takkan ikut der.  Rasa tak boleh langsung nak tinggalkan my anak2 berhari2.  [konon2 ar tu sayang anak2 ar tu..kuikuikui].

Bos aku siap sound priority aku dulu..if aku pegi dia tak pegi sebab dia nak tulun jaga opis.  eleeh..tunjuk baik la tu.  Tapi aku dah cakap aku tak pegi dia pun pegilah.  Aku tak de nak pesan beli apa2 untuk aku der.  aissh..rasa tak selesa arh nak meminta.  Tapi kot orang bagi aku sauk jerrr..kuikuikui. Kalau dah tak pegi tu..dok jerlah diam2 kat opis mengular buat keja elok2 yer.

Semalam dia dah pun balik mula kerja.  Dengan baik hatinya dia menghulur 2bar coklat kat aku.  [tetiba kata bos ko baik hati bila dia hulur coklat yer..kakakakaka].  Untuk anak2 katanya..well, sebelum anak2 maknya cukai dulu..kakakaka





dari free duty shop yang rega tak macam free duty bak kata bos aku..kakakaaka





satu baris jer dah muak dah..konon2 nak merasa satu petak kecik jer..sekali ko, hah hamek ko satu baris tu aku kejakan..muak konon..sajer alasan nak cover line...kakakaka









macamlah kat sini takde jual..kakakaka  aisshh benda free kan, mang rasa sedap sungguh ler..kakakka kot beli sendiri haram kot nak makan..bak kata orang tu..rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari..kelasss gitu..heheheehe

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails