Rabu, 30 Jun 2010

pelakon lelaki winter sonata bunuh diri

eiihh..tak caya jer aku tapi kena gak percaya..pelakon lelaki yang pernah berlakon dalam citer Winter Sonata dijumpai mati tergantung dengan wayar untuk mencaj handphone di rumahnya. 
Nama dia Park Yong-ha.  Aku takdelah minat nak tengok citer Winter Sonata nie tapi aku ingat lagu tema dia yang dalam versi Melayu tu, nyanyian Hazami.  sayu..syahdu jerkan.  Ada gak tengok tapi tak ingat sangat jalan citernya.  Saper dok ingat pelakonnya?  hah..takper takper nak aku bagi gambar dia kat bawah nei yer.



gambar aku ambil dari sumber berita yahoo.com takpun korang klik jer sini.


Sekian berita dari aku untuk korang yang minat tengok citer Winter Sonata tu..






4 ulasan :

  1. aku tak pernah miss citer winter sonata tapi erkkkt x pasan lak pelakon laki yg nehhh hehehe

    dgn wayar caj hp je ley bunuh diri huhuuuu

    BalasPadam
  2. aleeya..me too..x pasan ada dia dlm citer winter sonata tu..apa pun, lagu tema dlm bhs melayu gak best wooo..hehehe

    BalasPadam
  3. salam kenal....
    oh yer ke nie?... alahai.. muka hensem2 tapi benggong p bunuh diri... apa2pun, lagu sonata tu memang best.. tak kiralah versi korea atau versi melayu... sebab melodynye cun.

    BalasPadam
  4. salam kenal..

    tulah..terlalu tekanan kot..tapi kat korea selatan kes bunuh diri memang paling tinggi..

    lagu memang sedap..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails