Jumaat, 18 Jun 2010

Takde hati?

Ya..ya hari ini adalah hari aku tak ada hati nak bekerja dengan rajinnya [macamlah rajin sangat ko bekerja hari2 yer..kuikuikui].

Nak tau kenapa?  Sebab malam tadi rumah aku didatangi tetamu istimewa.  Aku boleh bayangkan betapa hiruk pikuknya rumah aku sekarang nie.  Tulah sebabnya kenapa aku tak ada hati nak bekerja hari nie.  Kepala otak, hati dan perasaan dok bayangkan tetamu di rumahku itu.  Hampehdotcom jer kan?   Aku kat opis nie dok bekerja macam biasa tetamu aku biarkan jer kat umah tu.  Dah lah tu, anak2 pun aku tinggalkan dengan tetamu istimewa aku tu.  Ewaaahh..elok betul perangai ku ini.

alaa..lek ar beb...tetamu istimewa yang aku maksudkan tu tak lain tak bukan ialah adalah ahli keluarga aku sendiri.  Kehadiran amatlah aku suka sekali, silap2 malam nie ada lagi tetamu bakal datang.  ewaahh lagi lah meriah weih..kelas gitu.  i liiikkkee.

So, korang boleh agak ar kan, aku bakal punya hujung minggu yang sangat meriah dan menggembirakan..insya Allah.  Aku harap korang pun begitu.  Oh..ya lupa lak nak pesan, hari Isnin nie dah start sekolah selepas cuti yang panjang.  Alamak..!! kasut sekolah anak aku lupa nak basuh la pulak.  Takper2 sempat nie..no hal setakat sepasang tu tak perlu nak kecoh2.

Semoga gembira di hujung minggu yer..daaaa..

p/s: esok wa off day wo..manyak siok wo..[yerlah tau ar korang keja 5hari seminggu..tak heran der dengan aku yang off 2 kali sebulan setiap sabtu..mencikk..] apa daaa..dah p/s pun nak gak melalut..kalo dah mulut becok tu kan..tangan pun tak reti nak stop ...kakakakaka

2 ulasan :

  1. Hello Idahani, life will always have its hiccups and sometimes a roller coaster ride too....
    There is no road that has no corners, even the Queen of flowers has thorns....
    You just take it easy, try look on the bright side.
    Behind every dark cloud, there is a silver lining....very often a rainbow if you look hard enough.
    You have a pleasant week, and simpan satu lagu dalam hati, Lee.

    BalasPadam
  2. Dear Uncle Lee,

    What a lovely thought of you sending me such comments.

    I am not in mood in work not because i'm not happy. Not mood to kerja because my family ada kat rumah and yet i kat opis buat kerja..hahaha

    anyway, at least got someone to cheer me up..

    thank you again, uncle lee.

    have a nice day, ida.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails