Selasa, 20 Julai 2010

Bila jerawat naik..



Sangat takde mood...nak picit tapi tak boleh lagi..

jari jemari asik dok nak gentel jer tempat tu..

Sok dah pecah..tinggal parut..nak kasik hilang itu parut sangatlah lama tau.  Maklumlah dah kertu nie kan..[tetiba ngaku kertu..oklah tu sedar diri dari langsung tak sedar diri...kakakaka]




Member aku soh gi buat facial..soh letak pelembab lah itulah inilah.  Halo..kalo dia nak naik tu kan takde bagi warning der..[eh ada warning tapi mang tak leh nak elak pun].  Siap dipadan2 kan aku, tulah makan cili banyak sangat..ewaaahh..sedap betul mulut dia ngata aku.  Mentang2 dia rajin gi buat facial...nak ek dengan aku.  argggh...tension tul.  eh..takleh tension nanti lagi banyak..hmm gua tenang jer nieh.  Kot tak tenang..hmm dah parut dah tu.

Apa nak buat eh?  Tingat time skool dulu..selamba jer amek celak buat taik lalat...kakakaka.  La nie koser eh nak buat camtu buruk nau rupanya.

Dah tu jer nak ngadu..wa ada jerawat..kakakakak.  [tupun nak ngadu..blewweekkk].

2 ulasan :

  1. Hello Idahani, minum lots of ayer, better still Chinese green tea....
    this sometimes caused by oily foods...and green tea will help.
    You stay easy, jangan tension or stress....ha ha, Lee.

    BalasPadam
  2. hello Uncle Lee,

    minum ayer tu mang dah rutin i..tang teh hijau tu rasanya mang betul r uncle..dulu2 masa sebelum kahwin jarang kena jerawat..

    owhh..tension or stress tu kadang jer datang not always..

    thanks for the tip too..have a nice day Uncle, ida.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails