Ahad, 4 Julai 2010

Di hari Dating(belah petang lak)

Yang nie sebelah petangnya pulak.  Jam 3 petang hubby ajak lak ke Econsave.  Anak2 aku suka betul pegi sini sebab dorang sangat ingat dengan mainan di sini.






















































Sempat lagi kami mencuba kerusi urut sebelah mainan nieh.  3minit singgit jer beb.  Hubby cakap lepas dia try belakang dia rasa pedih2 lak.  Agaknya [bukan agak2 lagi dah dah mang yer pun] aku nie banyak lemak takdelak aku rasa pedih bagai.  Rasa siok ada ar..hahahaha.

Sampai kat rumah dah pun petang.  Oh ya sebelum ke Econsave aku sempat lagi ajak hubby ke opis sekejab untuk aku buat satu order yang aku lupa nak buat [konon2 pekerja berdedikasi walhal hati tak senang nak ngadap bos membebel hari Isnin sok..kuikuikui].

Dan sempat jugak aku beramas ramah mesra dengan jiran tetangga.  Dok borak itu ini sempat lagi aku mengorder barang tipuware...hehehehehe

Perggh...konon2 sibuk ar tu...banyak aktivit ko yer...tak de maknanya weih...kot tak tu kang..dok jer ngadap youtube belajar mekap. hahahha

2 ulasan :

  1. HEHEHEHE AKU PUN SAMA..ASAL ARI SENIN JE AKU RASE MUAL TENGOK MUKA BOS AKU, ARI LEN OK LAGIK ..NAPE EYHHH

    BalasPadam
  2. Aleeya, mood hari senin mang takde mood nak kojo..ingat nak rileks abis2an mcm hr sebelumnya..hari rabu sok br ada mood..kekekeke

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails