Selasa, 27 Julai 2010

Makan kat ZEN

Sebelum kitorang gi tengok wayang tu kan..perut aku dah lapor la pulak.  Konon2 nak cubalah kan kat Zen tu hah..meh tengok apa yang kitorang mamam...hikksss..


aku order mushroom..alahai..cair ko..lada hitam dia mak aiii..punyalah selambak dia letak..tapi lapar punya pasal masuk gak dalam perut, tak abih pun ..hampeh tul..spoilt jer mood selera makan jer tau..





Ateh lak order fish & chip..rasa dia oklah kan..rasa ikan la takkan rasa ayam pulak..kakakaka








mini mud cake...perghhh..mang sedap..memang smooth jer masuk dalam mulut..nikmat tul....aiskrim coklat kot dalam dia..aku tak tau tapi memang syedapp..











white vanilla caramel kot..aku pun dah lupa..oklah boleh ar..






green apple kasturi..hmm..korang tengok dengan jelas kan? punyalah cair ko..tapi depan rezeki mang tak baik bersungut2 sangat..so, minum jerlah yer..








Ateh siap cakap kat aku.."macam orang bujang jer ko nie ngah"..selamba jer aku jawab "bila masa pulak aku dah kahwin?".  Pehtu dua2 tergelak..hehehe..sajer jer ek macam orang lupa ingatan..hahahaha..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails