Ahad, 11 Julai 2010

Orkid yang aku beli

hah..nie dia orkid yang aku beli kat mini maha hari Jumaat hari tu.  Rasa kurang yakin jer nie..maklumlah aku memang tak pernah beli pokok bunga orkid sebelum nie.  Harap2 beranak2 lah orkid yang aku beli nie..amiinn..

Pehtu leh ar beli rak untuk letak bunga2an..takdelah 'boleng' yo topi umah den nie hah..huhuhu..



Tadi petang aku pegi lagi bawak anak2 kami.  Konon2 nak pusing sekali lagi untuk beli anak pokok limau kasturi, tetiba rebas la pulak..terpaksa la terus ke kereta takut kot hujan lebat.  Janji dapat gak bawak anak2 gi berjalan walaupun aku rasa macam ralat sangat2 tak beli awal anak pokok limau kasturi tu.  RM5 jer satu, murah tu beb.  Kenalah tunggu lain hari untuk beli.

Itulah dia aktiviti hujung minggu kami.  Korang punya macam mana lak?  Yang best agaknya kan?  Itu sudah semestinyalah..hehhehe

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails