Selasa, 27 Julai 2010

Tengok Wayang 'SALT'

Aku dapat jemputan pegi tengok wayang free citer "SALT"..best tak citer dia?  pergghh...malatops woo..
Maklumlah kan..dapat tengok free..apa2 yang free sure bestnyalah..hahahaha  Aku gi dengan saper?  aiishh..bukan dengan my hubby lah..dengan my beloved sis, Ateh..

Nuffnang staff nie baik hati sunggulah weih..[bukan bodek tauu, memang realiti].  Aku menang kali kedua daily project Alpha tu hah..yup kali ke-2.  Kali pertama masa minggu 2 dan kali kedua tu minggu 35.  Kali pertama aku siap apply coti gi amek.  Kali kedua tu takkan nak amek coti lagi kan?  So, dari hari ke minggu ke bulan nak gi amek kat opis NN tak gak dapat.  Sudahnya dapat jemputan gi tengok wayang free nie aku email kat dorang kirimkan hadiah tu dibawak kat aku.  Ingat kot tak boleh..waaah..dorang reply, boleh no problem.  Thanks Robb, baik sungguhlah hati bawakkan dari opis untuk I.  Dah orang ingat aku yang menang kamera tu weihh..kot menang bebetul tu takper gak.  Seronok gak..hmm..hampeh tak dapat la pulak..Orang len menang, Nadrah ke apa nama dia. 




tiket untuk preview tu hah..satu Ateh amek nak tampal nak buat kenangan katanya..









Seronok tak citer dia? pergggh...very the happening woo stunt dia beb..mang sangatlah best..

eh..korang gi ar tengok ..29hb nie dia start.  tengok tau jangan tak tengok...tapi kalo tak best jangan salahkan aku lak yer..aku kalo tengok citer action2 cenggini mang suka ar sangat2.  yerlah kan Angelina Jolie nie kalo citer action2 nie memang jadik jer kan.  hahh..la nie aku tak sabar nak tengok citer ResidentEvil tu hah..kot ada contest mang aku join jer beb..mana tau kot dapat tengok free lagik.


p/s: sesekali dapat lepas sendirian buat xtvt sendiri nie kan...rasa siook jer kan?  tapi takdelah sampai lupa hubby & anak2 beb..

p/s/s: tq my hubby for letting me go ..luv u..muaah..[dapat bebas luv u sesajer, kot tak kang, moncong sedepa..kakakaka]

p/s/s/s: tetiba semangat kerajinan menghupdet blog menerpa...layan jerrrr...kuikuikui..

2 ulasan :

  1. Idahani...akak terlepas untuk post entry preview citer salt ni...bising anak tu...sebab dia memang nak tengok ...

    Angie kalau berlakong memang best kan? Stunt dia...action dia menjadi...ni yang buat tak sabar nak tengok ni...

    BalasPadam
  2. takper kak lepas nie cuba lak yang citer action tu hah..dapat tak dapat belakang kira janji dah buat..hehehe

    Angelina nie kalo berlakon memang jarang saya miss tengok kak..kot terlepas pun kan sure saya tunggu DVD dia untuk tengok..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails