Khamis, 5 Ogos 2010

Sedondon..

perghh..lum apa2 dah siap2 nak gi tempah baju raya dah..hehehehe.  Alaa..baper kali jer pun aku dengan anak2 tak sedondon..kakakaka  Baru jer tahun lepas tak sedondon baju rayanya..tu pun nak kecoh ..menda ar aku nieh..

aishh..belum apa2 dah pk psl baju raya dah..semangat nak raya ker apa aku nieh? kakakakaka *mata kedip2* malu konon..

kuih raya kali nie tak nak beli banyak2..rugi jer..tak abih..sudahnya masuk dalam tong sampah.  Kali nie beli yang kecik2 punya paket udah.  Ada dah start jual kan?  ewaah..dan2 tu ar nak tanya.  Belinya belum tentu.  Kali nie 1st raya balik KL..yerlah2 taulah korang ada kampung..aku pun ada kampung gak..kampung pamtaik dalam ..kakakaka [banyak loji ar situ weih..] hah..tapi naper masa aku dok situ tak gemuk tapi kuar dari situ lak jadik gemuk? hahahaha..[apa motif lak nieh..tetiba citer ke lain.]  sahih penyakit weng2 sudah mari..

layan jerlah yer..eh korang nak tengok tak apa kain aku beli untuk raya tu sok? aiipp..mana boleh beb..kena ar tunggu raya sok..kakakakaka

orait..chow win..

p/s: thks to those yang sudi buat tag w/pun aku belum pun bagi tau ..yang belum buat tu sudi2 buat yer..heheheeh

5 ulasan :

  1. kak,

    p/s: thks to those yang sudi buat tag w/pun aku belum pun bagi tau ..yang belum buat tu sudi2 buat yer..heheheeh

    adakah quote diatas ditujukan pd kema???(statement perasan lebih)hehehhe..adakah kema terbersemangat lebey nk dpt bear??kui3 =p

    BalasPadam
  2. Ida...kuih raya ni memang tak leh beli bebanyak...bebudak makan masa baru2 beli je...pastu tinggal dlm balang sampai rasa tengik...

    BalasPadam
  3. kema, dgn akak x yah nak pasan2 dah mmg ditujukan kat kema pun..heheheh

    kak anie, tulah kan..elok beli 4-5 jenis jer..beli butter cookies jer abih citer..kekekeke

    BalasPadam
  4. Hello Idahani, wow, hari raya akan datang? I really miss visiting my Malay friends homes during raya....
    So, nak beli sarong kebaya for raya, and lengang kangkong, ha ha.
    Apa cake you nak buat? Saya ada very good recipie, if you need, let me know.....
    Have a nice day, Lee.

    BalasPadam
  5. hi Uncle Lee,

    hah..bulan depan rayanya..kalo missed meh la balik M'sia uncle..boleh datang beraya kat rumah i di seremban nie..heheheh

    kebaya?? takde shape dah nak pakai kebaya nie..huhuhu

    how to bake cake when u got no oven woo...how about u bake some n send over to my home..boleh? heheehe

    have a nice weekend yer uncle lee..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails