Selasa, 10 Ogos 2010

Tetamu Istimewa..

Ampun..kesian blog aku nie 3 hari berturut2 takde citer.  Macam sesaja nak tunjuk muka yang tak berapa nak lawo tu [ker mang tak lawo..kakakaka].

Hari Sabtu hari tu aku off day..nak mentenet kat umah..hmm..[malu ar nak citer, paham2 sudah..kakakaka].  Hubby still kena keja Sabtu tu.  Aku masak gaklah tapi masak nasik goreng jer.  Dah tau dah sure hubby bawak kitorang gi makan luar untuk makan malam [awal bulan kan?..hehehe].

Masa baru selesai makan tu hubby ternampaklah kereta yang amat dikenali lalu masuk ke selekoh taman perumahan kami.  [kami makan dekat jer dengan kawasan rumah].  perghh..mak dan bapak aku datang..cecepat aku tepon bapak soh tunggu jab..takut wo nanti dia tengok umah aku berkunci terus dia balik ke KL balik.  hehehe

Ingat kot makbapak jer yang datang..upanya..ada sorang baby..anak alang si Fathnun..perghh..dah besar dah dia..nak masuk 7bulan..  Yang buat aku terharu tu kan..dia takleh langsung nampak aku lalu mesti melala mintak ambik..pergghh..manja sangatlah tu konon dengan aku yang jarang2 jumpa nieh.

Seronok sangat2 tau.

p/s; aku nak upload gambar nieh tapi lupa nak bawak wayar..camner tu? mencik..!!

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails