Khamis, 4 November 2010

Hari Istimewa mereka..

Baru2 nie Julia atau panggilan di rumah Kakak menyambut hari lahirnya yang ke 6.  Seronok betul dia.  Aku dan hubby dah plan nak beli goodies untuk diberikan pada kawan2 pra-sekolah dia.  [sorry geng no picture was taken bcos my camera dah rosak, kamera handphone lak masa tu bateri kong..tensen!].  Goodies2 banyak yang mertua sponsor [Alhamdulillah..hehehehe] then ada gak kitorang tambah sikit.

Aku dan hubby pun ada order kek aiskrim ½kg yang harganya RM29 sementara tu atok dorang belikan ayam goreng KFC dan tak lupa juga hubby ada beli satay untuk meraikan hari lahir Julia hari Selasa hari tu.




inilah keknya..







 Julia tengah potong kek..patutnya tiup dulu..

aku pun lupa nak cakap..dok nak cepat2 snap gambar nie


yg nie blur skit sebab tangan aku adalah sangat tak steady yer..huhuhuuh
pakai baju tido..no party, hanya keraian bersama keluarga sahaja..






Apapun..aku sangat gembira bila tengok muka Julia yang tak henti2 tersenyum dan ketawa setelah lama menunggu dari awal tahun...[kesian woo dengan orang yang lahir hujung tahun nie..orang len dah tambah umur kita baru terhegeh nak raikan...huhuhuh]

Selamat Berhujung Minggu semua...muaaahh...

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails