Isnin, 25 April 2011

HAPPY FACES..

Hari Ahad petang..sementara nak bersiap keluar bawak anak2 gi KFC, aku dok adap tenet.  Tetiba datang idea..meh2 aku panggil anak2 aku soh dok dekat dengan aku.  Dok rapat2 dengan mak..tapi memula yang join Julia & Lidya jer.  Dan hasilnya....


tak best lak bila tak cukup korum....
So, aku panggil Dania yang dok ngekor ayahnya..dan dapatlah cukup korum...

dari kiri Julia, Dania n depan sekali tu Lidya..tp blur ar pulak

ceriakan hari minggu dengan anak2 pun ok jer..

dah macam iklan ubat gigi la pulak..kakakaka
kalo dah gegirl tu kan..soh posing mang sanggup sesajer..heehehe
Tu sebahagian dari gambar2 aku snap..kadang2 isikan masa dengan bergambar gelak2 pun ok gak kan?  Dah leh simpan jadi satu memori yang indah gitu..ehehehe  Bak kata omputeh ar kan.."a picture can tell a thousand story" n tambah skit "with a million smile"..wahhh..berfalsampah omputeh la pulak..kakakakaka

4 ulasan :

  1. happy nya mesti abah dia geleng kepala ni hehe

    BalasPadam
  2. Happy Faces... memang pun... nampak happy sgt...

    BalasPadam
  3. Abah Zino, abah dia pun nak join gak tapi malu, maknya pun tak ajak join skali..hehehehe

    Kak Anie, rasanya tak yah buat family photo kat studio pun takper..yg nie lg best..hehehe

    Ila, sama eh?..tak ramai kata kitorang sama..tapi sgt happy bila org kata sama..hehehe

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails