Rabu, 4 Mei 2011

Reunion Sekolah Rendah-ii

Ini adalah permintaan puan pengerusi dan rakan2 sekolah len yang nak tumpang glamor kat blog aku...kakakaka [glamor sgtlah blog aku]. Dorang mintak aku letak lagi gambar2 masa reunion..jadik dearest frens, jangan ugut nak bakar blog aku eh..aku dah letak dah nie.. walhal dah tengok dah kat fb.  takperlah kan janji ada gak bahan nak letak kat fb blog aku nie kan..tengoklah puas2.  Aku tak letak semua esp. yang lelaki..apsal tak letak?  Sajer jer tak nak letak..hehehehehe

comei jer aku tengok cikgu [yg pegang plate tu]..dulu nmpk besar, la nie aku lagi besar...kakakaka
perasan tak pic kontroversi tu kengkawan? dah cukup besar aku letak dah nie..hehehe

Puas hati dak kengkawan ku?  Komen kat fb wa yer..hehehehe



2 ulasan :

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails