Rabu, 4 Mei 2011

Reunion Sekolah Rendah

happy sesangat dpt jumpa kengkawan lama
Semua gambar tu aku cilok dari FB, Ampun geng letak semua gambar ataih tu tanpa kebenaran korang.  Kawan cum blogger pun ada, yes tak lain tak bukan my dearie fren Amita,siap pesan jangan lupa letak dalam blog yer.  Sib baik ada orang cakapkan, kot tak, haram aku nak ingat citer kat sini.

Seronok sungguh dapat jumpa dorang..seronok sesangat sampai rasa tak nak balikdah.  Asik tergelak jer kejanya.  Aku la paling havoc pun, siap cikgu tanya nama aku berkali2.  Oh yer kami ada jemput bekas guru kelas kami masa sekolah rendah dulu.  Punyalah havoc sampai cikgu tanya aku punya nama berkali2 sebab nak ingat.  Perghh..camner nak ingat pun kan..dulu masa sekolah sangatlah cekeding, dah besar nie, betul besar orangnya..hahahahaha.   Member2 yang lain dok borak2 dengan cikgu, aku antara yang TAK masuk group borak2 dengan cikgu.  Tetiba dalam tak malu2 tu ada gak rasa malu nak borak nak join borak dengan cikgu.


Apapun perjumpaan dengan kengkawan mang rasa best sangat2..terimbas kembali zaman2 innocent dulu..kaakakaka..  Harap2 hubungan mesra kami itu tak berakhir di majlis reunion tu, harapnya adalah lagi dia lain kali dengan lebih meriah dan lebih ramai yang hadir.

2 ulasan :

  1. nok...apo cikit bona gamba eh??? aku pun nti cedok gmbr dorang gak...tapi...ontah bilo la buleh publish!!!hehehehehe

    BalasPadam
  2. yerlah nok..nnt den lotak an yg bosar2 yo..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails