Selasa, 19 Julai 2011

Cubalah teka...hikss..

Tergigil tangan dok pegang hp..seriau giler babon aku snap pic nie
Pergggh...tajuk punyalah haii..macam gempakla sangat tempat ko pegi..walhal gi funfair kat Taipan Senawang tu jer..kekekekeke  Eh..korang jangan kata aku menipu lak yer sebab kalo korang pegi la nie mang dah takde dah, dorang dah pun pindah ke tempat lain.
Kitorang pegi sini atas permintaan anak2 terutamnya si Julia yang katanya dapat no.5 dalam kelas dia masa peperiksaan yang lepas.  So, dah boleh agak lah kan aku pegi nie masa bulan May..punyalah citer basi kan?  Takper la..dari tersimpan jer baik aku share2 citer dengan korang.
Aku naik ferris wheel dia yang terbaru..mahal betul cajnya..dewasa RM6 seorang dan kanak2 lak RM4 seorang.  Memula tu naik aku dah seriau, kalo aku yang mak orang nie dah seriau dah gayat, bayangkan anak2 aku yang lagggiii seriau siap nak nangih dah.  Abih camner aku tak seriau boleh lak dia berhenti yang paling tinggi, lama lak tu, dah terbuai2 jer kitorang kat dalam 'sangkar' tu.  Bila ingat balik..camnerlah aku boleh selamba naik dengan anak2.  Rasa nyesal pun ada gak.  Sebelum nie tak seriau sangat sebab tak tinggi sangat, yang ini, adeeh..korang tengok gambar yang aku ambik tu pun korang leh agak betapa tingginya ferris wheel tu.  hah..seriau2 gak gambar tahtap gak wa snap.  Nak tau naper?  Dah lama dok pusing2, ingat dah abih turn dah tapi dok gak dorang pusingkan kitorang..yang kemudian dari kitorang pun dah turun dah tapi kitorang gak tak turun2.  Rezeki kata ko? Aku dah rasa pening2 lalat dah tapi tepaksa jer berlakon konon2 suka naik lelama depan anak2.  Kot anak2 aku lagi panik tengok mak dorang nangih2.

Masa nie si Julia dah sound, kang jatuh hp mak tu kang..adeeh..



Carik hubby ku..tak aku nampak dia kat ner..


aku penah naik benda alah nie masa anak2 aku baby..tgk muka tukang bawak pun ko dah takde selera nak naik tau...kekekekek 
hah..hubby kalo sebelum nie yang kecik cotek tu dia tak naik, inikan pulak yang besar tinggi gedabak nie, lagilah dia gayat nak naik.  Takut  muntah katanya..eleh takut nak naik sebab gayat...ayat nak cover line sesaja hubby ku itu..huhuhu

p/s: apa mimpi di malam hari dok update blog?  cover ar beb..kan siang tadi tak update...cececee..rajinnyaaaa diiiaaa..hehehehe

2 ulasan :

  1. mesti cuak dok kat atas tu kan..heheh

    BalasPadam
  2. ila, akak bukan cuak lagi dah, rasa nak tkucil pun ada...huhuhu

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails