Jumaat, 15 Julai 2011

Juara Bowling [tak menahan la sungguh]...

ok..yang jadi juaranya pun bukan aku tapi hubby.  Bukan juara peringat international pun, peringkat negeri apatah lagi.  Untuk julung kalinya hubby juara bowling ditempat kerja dia...kekekekeke.  Selama ada pertandingan bowling hubby sure dapat hadiah, abih2 pun tempat ke-3.  Game lak waktu pagi, yang aku mang tak koser nak ngikut dia.  Tapi kali nie game tu dibuat waktu petang, sebab lane fully booked waktu paginya.  [opps..tak ingat gak bila game nie...adeehh tulah minum air ada semut ar nie..]

siap senget badan tu, sib baik menang...hehhehe
Agaknya timing main tu sangat disukai dek hubby then ada pulak sorakan padu dari wifey n anak2 dia, perrhhh semangat dia nak menang tu lagi menyala ar kan.  cecece..kalo tak lebey2 ayat tu tak sah kan?  Aku siap soh anak2 sorak 'go ayah go' walaupun jadi gelak ketawa kengkawan hubby tapi kitorang selamba jer jenis muka tak reti nak malu2 meneruskan sorakan yang konon2 hebat giler..[ayat2 apa ar aku taip nie..kekekekeke].

eh..apa kes amek gambar tang belakang nie?
sukanya dia dpt 3 hamper n cash RM50/-
aksi si kakak dengan hamper yang hubby dapat..
Hubby menang hadiah 3strike in a row, highest point dan juga juara keseluruhan dan tak lupa wang tunai berjumlah 50hinggit.  i likeee..siap nyanyi 'we are the champion' kuat kat bowling alley tu.  tak de nak malu langsung, bangga lagi ada..cecece.  menciknya aku tak dapat nak join..kot tak, leh gak aku menyumbang lagi hamper2 tu [ayat riak tak hingat].

Takperlah kan..3 hamper untuk kami berlima pun dah kira banyak dah.  Tah bila ar aku dapat men bowling nie..windu pulak nak menghayun bola bowling...hurmmm..

2 ulasan :

  1. wah,best nyer dapek hadiah....ish ish...kalau lupo yer semut jer yg salah kan...heheh

    BalasPadam
  2. ila, konon2 akak malu nak ngaku dah tua tu yang salahkan semut tu...kakakaka

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails