Rabu, 13 Julai 2011

Pagi itu..


Cer teka..gambar kat atas tu jalan mana? cewahh..men teka teki tekok lak..hehehe  Masa nie waktu pagi lebih kurang kul 9 kot.  Masa nie aku tengah on the way nak ke Palong, nak menghadirkan diri ke kenduri kahwin adik spupu aku.  Time hujan yang bakal menyumbangkan ko kelelapan.  Rasa macam nak ke Genting jer kan?

Sejak ada jalan baru kat Bukit Putus nie, orang pilah sonang ar nak turun somban kan?  Tak de dah nak ghaso poning nek bukit putus tu.  alaaa..lupa aku nak snap signboard dok bagi tau jambatan kat bukit putus tu adalah yg ke2 tertinggi di Malaysia [48mtr].

Takde ker orang nak buat citer seram kat Bkt Putus yang lama tu?  eh..eh tetiba lak nak masuk bab seram eh.  Orang nogori especially yang biasa dengan Bkt Putus nie tau la citer2 seram kat bukit tu.  Aku pun selalu gak dengar, alami tu takdelah.  Lepas citer Karak tu takkan KRU tak nak buat citer psl bukit putus lak..bololah oghang nogoghi poie kalau buat tau..opps jangan masukkan aku.  Citer2 seram dah bukan jadi minat aku der.  Baik ngaku awal2, yer aku nie penakut nak mampus..tak nampak tu takper, kot nampak adeeh lomah lutut den.

p/s; tajuk macam tak sesuwei dengan citer daaa..takper janji aku ada citer kan?




2 ulasan :

  1. tapi kalau jem,bukit putus penyelamat kan...hehehe..dah lama tak balik kg ni..sekali sekala rindu gak nak lalu bukit putus

    BalasPadam
  2. ila, time siang boleh ar lalu tapi time malam...eeiii takot n seram pun ada tau..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails