Khamis, 22 September 2011

Buat2 tak tau jer..

Hah kan..bila otak dah jem..dah serabut..hati lak tangkap sadis..blog pun jadi sepi..[eleh..time happy lagi ko buat tak tau dengan blog ko...erkkk].  Tengah miong pun yer gak nie..eh jab miong tu apa?  Tak tau tapi macam sedap jer nak guna..miong tu lebih kurang macam penin2 lalat ar kot..eh iyer ker?  ntahlah..tak kisahlah kan..tak miong pun dah macam miong..ahaakksss..

Mandangkan Syawal akan berakhir minggu depan [28hb nie bersamaan 29 Syawal yer].  Ada ker lagi yang buat rumah terbuka nie?  Minggu nie kira last ar kan?  Kot nak buat lagi pun boleh beb..sekalikan jer dengan kenduri doa selamat..konon2 nak sambut awal bulan Zulkaedah..kekekeke tapi ok per idea aku.  Lagi berkat per..

Anak2 aku lak tak abih2 dengan lagu raya duet Anuar Ellina tu hah..tapi sekarang nie dek penangan Upin Ipin nyanyi balik kat Astro Ceria tu hah..dengan2 aku pun sesama nyanyi dengan dorang..kot ada nak guna khidmat penyanyi kanak2 trio leh ar jemput anak2 aku tapi kalo tetiba dorang 'bisu' korang jangan salahkan aku lak..dorang tu pemalu ya hamat kalo dengan orang yang tak dikenali.  Nyanyian dorang..perghh..sedap tau..tapi kat telinga dorang ar, kot orang len dengar dah macam bunyik lalat plus kumbang plus langau plus nyamuk..kira2 pitching nun jauh ke laut dalam gitu..hehehe

Kuih raya korang banyak lagik ker?  Kat umah aku banyak lagi..almaklumlah kan buat sendiri..banyaklah lagi kat umah tu [dah tak sedap mang ar tinggal banyak lagi..huhuhhu]. Aku ingat nak buat biskut lagi ar sebab marjerin kat umah tu ada lagi skit..alaa..sajer2 jer konon2 nak latihkan diri supaya rajin.  Kot sedap boleh ar buat lagi banyak...untuk stok raya haji..hahahaha..poyos jer kan?

p/s: hari nie dah janji kat diri sendri nak update blog 2kali sebab semalam tak sempat nak update..tp nak buat satu nie pun dah makan berjam2 camno tu?  tak dapat aku bayangkan yang update blog sampai 3-4kali sehari tu..wa respect lu beb..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails