Selasa, 6 September 2011

Mengada2 lebih..

apsal ar aku nie semakin hari semakin malas nak update blog aku nie eh?
tarik nafas dalam2, dah ku renung..dah menung..tak gak jumpa jawapan..MALAS gak jawapan paling relevan.  Tak abih2 dengan MALAS.  Tak rasa kesian langsung kat orang dok hari2 klik blog baca benda yang sama dekat sebulan.  erkk..masalahnya ada ker yang sudi baca?  tet...perasannya la hai..

Apa nak citer pasal raya?  Biasalah tiap kali raya sure paling best dengan ahli keluarga sendiri jer.  alah..raya 1st jer dengan mertua masuk raya ke-2 dah balik KL dah.  iyerlah nak wat camner kan..orang takde kampung camtu la gamaknya.

Camner aku nak ada mood nak update blog?  [tak abih lagi carik alasan].  Bukan tak boleh nak upload pun.  Aku pun rasa kureng jer blog aku bila tak boleh nak upload gambar.  [poyo jer kan..macamlah orang ndak sangat tengok gambar ko yang tak apa2 kat blog nie].

Nantikan malam nie ..aku akan pastikan upload gambar beskut raya buatan sendiri.  Mak aku sendiri pun tak percaya aku boleh buat beskut raya berbalang2.  Di-testnya tart nenas katanya beli kata buat..perghh..sangat menusuk bila mak sendri pun tak caya anak dia boleh buat beskut raya.  Tapi aku bangga gak beb sebab mak menyamakan taraf beskut tart nenas aku tu dengan beskut yang dijual.  perggh..baru buat kali pertama dah sedap, bayangkan kalo buat banyak kali, sure lagi sedap kan?  [tak agak2 nak angkat diri kan?].

Takde ker yang nak jemput aku gi open house dorang? [hah yer macamlah ko dapat pegi sangat kan?] hhuhuhuhu..

p/s: hari nie 8 syawal tinggal lagi 21hari utk korang buat open house...buat jangan tak buat yer..and jangan lupa jemput aku..tapi lum tentu aku datang..[apa daa..soh org jemput tapi awal2 dah surrender tak leh pegi..]

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails