Jumaat, 23 September 2011

SMS punya citer..

Tak mo nak citer pengenalan bagai terus jer citer pasal sms atau pesanan ringkas sepasang suami isteri yang dah berkahwin hampir sedekad.

Isteri punya sms: yang bak mai no. ic lama..

suaminya sms: A*******

SMS lagi dr ister: no. keta NBD 6789[bukan no. sebenar heh]

suaminya jawab: nbd7689

lagi isteri tanya: proton saga iswara kan?

suaminya jawab: yo

isterinya lagi sms: ok..i luv u..muahh..


suaminya TAK jawab...

lepas 10minit berlalu si isteri sms lagi: ms biler kita g genting dengan keta tu eh?

suaminya jawab: 2002 kot [aik..cepatnya dia jawab]


Lewat petang balik keja dalam kereta si isteri pun tanyalah kat suami...

"awak tak heran ke naper saya tanya soklan2 sms tu?"

suami jawab: "tak yah tanya, sure awak citer kat saya"

si isteri yang bengang lalu berkata "eleeeh...ok, saya taknak citer apahal saya tanya tu semua, just wait n see jerlah".  "then tadi saya sms awak luv2 tu naper tak jawab?"

dengan muka tak boleh blah si suami berkata "saya dah taip dah yu dabelyu ee kay tapi saya padam, tau sure awak marah".

si isteri dengan nada hampa,"apalah awak nie dah dekat 10tahun kahwin apalah salahnya jawab jer yang sama, sejuk hati saya tau".

Ingat nak tambah ar lagi ayat "macam nie inilah orang lelaki kalo bini depan mata wat derk jer, sok bila bini dah tak leh nak dengar, tak nampak barulah terhegeh nak peganglah, nak cium tanganlah, bisik i love u lah..hah pehtu ko dengarlah si Upin Ipin cakap "dah lambat dah"...kan ker padan muka...

tapi baik diam jer..koser nak balah2 pasal tu..sure aku gak yang berangin satu badan lak nanti..

anyway, selamat berhujung minggu and selamat menjamu selera mana2 open house..

4 ulasan :

  1. :-)
    UWEK..hehe sabar je lah.
    x semua lelaki sama..ada yg tunjuk dgn perbuatan dan ada yg tunjuk secara nyata (sebutan)takpela
    asal dia tahu tanggungjawab dah le

    BalasPadam
  2. happyirfa, psl t/jwb tu ok ler..tp utk extra bonus ndak gak rasa mcm nak terbang ms cintan cinton dulu tu hah..x selalu pun x per..hehehe

    BalasPadam
  3. hmnmmphpppppeh....
    alahai....benk benk....
    siiiiuuuuttebombom....

    tduut...tduuuut(bunyi meksinggen)

    BalasPadam
  4. nasylo,alahai, bro..tukar link blog lagi ker? ok ok takper wa akan senantiasa gi blog lu..hehehe

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails