Sabtu, 8 Oktober 2011

Tesco Senawang di Seremban Jaya



updated: DORANG DAH START BUKAK DAH HARI NIE 19/10/2011
updated 18/11/11: hampir semua lot2 kedai dah mula beroperasi sepenuhnya..


Aku hari2 dok lalu sini, cepat sungguh Tesco nie siap. Ada yang tak tau ker?  Tulah saper soh lalu kat Lekas Highway kan dah terlepas pandang..kakakakaka..  Dekat sangat dengan tol Senawang.  Saper yang dok lalu hari2 sure nampak kat tesco senawang nie.  Orang dok senawang tak yah sibuk nak gi S2 [seremban 2].

Confirm jalan jem giler babon nie time official opening sok nie.  Aku nak siap2 amek coti, maleh aku nak tempoh jln jem giler sok.  Leh caya ker tu?  Silap2 aku orang pertama bertunggu tangga kat depan tesco nie..kakakakaka. Waktu perniagaan Tesco memang dari pukul 8am - 1am eh?  Sebab tesco nie dia tulih camtu..pegghh..dasat betul dari seawal jam pagi ke lewat malam dia beroperasi..dasat memang dasat..

Jangan tanya aku bila tarikh bukak tapi yang aku dalam bulan nie gak.  Kalo aku tau sok surelah aku bagi tau korang.  Aku ada terbaca komen kat fb adik spupu aku, dia dok tulis 20hb nie.  Tapi aku tak sure tu betul ke idak.  Selalunya kalo baru2 bukak sure ada special event kan?  Tapi bila dok terbayang betapa penuh dan padat, aku rasa macam berat lak nak gi.  Tapi kalo ada orang nak ajak pegi aku sedia jer amek coti...kakakaka Nak gak merasa meriahnya hari pembukaan beb..hikhikhik..

p/s:  macam tak caya jer aku update blog time cam nie kan? sila ar percaya..

6 ulasan :

  1. nasib baik saya tak nampak sebab ikut LEKAS hehe kalau pegi sana jadi LENGAH hehe

    BalasPadam
  2. hehehehe..betul tu abah zino..lekas jadi lengah..

    BalasPadam
  3. rumah saya kat seremban jaya..memang hari harilah lalu..hahah..pergi tesco jalan kaki pun bolehh..hehhe..

    BalasPadam
  4. salam kenal yer ain..waah..ada warga seremban jaya ikut blog akak..terima kasih..jln kaki? akak tak larat der, dah tua dik ..kakakaka

    BalasPadam
  5. xpe,, kalau macam tu kite naek beskal sesame..haha XD

    BalasPadam
  6. nek beskal? hah..akak dok blkg eh..kalo tayar meletup ammmpuuun yer dik..heheehehe

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails