Khamis, 10 November 2011

3 beradik perempuan..

hai..hai..amcam ada sihat ka? wa hari nie suara sudah tukar la beb..feeling sexy dengan suara baru [ceh perasan sexy walhal macam angsa ada r..kakakaka].  Padan muka aku pun, asal panas jer teguk air dari peti sejuk tu.  Takperlah..suara angsa pun angsa lah at least ada gak suara daripada yang sebelum nie langsung tak kuar suara.  Gi keja time jawab tepon dah orang ingat aku dok berbisik..walhal punyalah perit tekak masa tu Tuhan ajer yang tau.

Dah lama tak kongsi dengan korang gambar anak2 aku kan?  Meh nak tunjuk anak2 aku konon2 bajet comel..bajet cun dalam gambar nie.  Gambar budak2 kalo buat apa pun nampak comel kan?  Cer kalo dah tua bangka buat cenggitu confirm orang chop ko bertebiat..kakakaka

melaram dengan spek mato makcik dorang...
tu baru satu pos jer tu..ada lagi..jab nak tunjuk..bukan main lagi dorang nie..masa nie Hari Raya Haji hari tu on the way nak ke umah MIL.  Hubby drive adik dia nyer keta..SIL gi Melaka beraya kek umah tunang eh.  Anak2 aku tau mana 'acik' dorang simpan spek dia, maka siaplah bergaya sakan dorang dengan spek tu.

tu dia siap tunjuk 'peace' lagik..heheehe
Seronok tengok gambar dorang nie, aku rasa cepat sangat masa berlalu..dulu dorang nie dalam kendongan dan sekarang nie dah pandai berkata2.  Dan secara tetiba aku rasa diri ini semakin tua [woi..dah lama dah tuanya beb ko tu yang kahwin lambat..adeeh]

Ah..oklah nak chow dulu..nanti sambung lagi citer..bila? lagi seminggu? 2 minggu? ahh..tidak..*lari sambil tutup muka*..

2 ulasan :

  1. budak2 buat apa pun comel//
    kalau org tua buat gitu .. mmg mintak pelempang hehe

    wah.sgt untung 3 anak dara.
    dah besar,mak leh goyang kaki la

    BalasPadam
  2. Irfa, org tua ada buat cenggitu gak konon2 feeling dia kiut walhal dah mcm tenuk jer...kakakakaka [agak2 saperkah org tua itu?]

    Insya Allah, moga2 beruntunglah mak n ayah 3 dara itu..amiinn..

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails