Khamis, 17 November 2011

Big Apple di Tesco Seremban Jaya


cer teka cer teka...baper bijik ada dalam nie?











































yummy...sedapnya....2bijik sekotak kecik..



Petang semalam sementara ke pukul 5.30pm, hubby gi menyinggah kat Tesco Seremban Jaya.  Perggh...sangat gebu..sangat sedap..bawak balik licin ko...Kesian kat Julia, dok tercuit2 lagi sebijik tapi awal2 dah kena sound yang tinggal tu untuk Uwan n Acik dia.  Sure ar dia tak suka aku cakap macam tu tapi kalo tak cakap abih semua dia nak sauk.  Walhal sebelum tu dia dah sedap dok makan pisang goreng dengan Atok dia.  Pehtu bila ajak makan nasik dah kenyang lak katanya.  Sabarjerlah..

Semua aku suka..semua gebu macam aku..eh gebu sangat ke ko jah? hahaha... Ada apa lagi kat dalam Tesco Seremban Jaya tu?  hmmm..aku tak sure tapi as hubby cakap most of shop dah pun bukak..pinjam dari pak Astro tu [aku lupa nama arwah atok tu]..MACAM2 ADA...Ad Jeans, Cosway, Xes shoe shop, Takasima..even cafe pun ada..aku pun blum terjah masuk lagi...hehehehe

7 ulasan :

  1. memang gebu..terliur dah tgk ni

    BalasPadam
  2. Ida...akak suka donut big apple... dah tak berapa minat dunkin...

    BalasPadam
  3. Ila, tgu apa lg soh ler cik abg gi beli blk dr keja nnt..hehehe

    Kak Anie, ida dr dulu mmg x kan beli dunkin..ada sejarah silam dgn dunkin nie..huhuhu

    BalasPadam
  4. okey...dah siap dah resepi cuma belum nak post je resepi gebu pen kek...

    BalasPadam
  5. pergh..my bro got new hobby..ok ar tu memenuhi ms lpg..thumbs up bro! nnt kirim kat kami eh..

    BalasPadam
  6. tu ari rasa yg ada duriannnnnn tu pergh..mmg sedap weh.bagi yg suka durian la

    BalasPadam
  7. happyirfa, big apple apa perisa pun sodap yo...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails