Selasa, 22 November 2011

Stesen Komuter Senawang

hah..nie citer dah basi tapi sebab aku tengah rajin nak adjust draft2 blog aku tu, maka inilah hasilnya.  [poyo jer..macam nak bagitau citer best..walhal tetttt..]

Gambar nie aku amek masa aku nak jemput adik aku si Ateh dari stesen komuter Senawang pehtu hantar dia balik ke stesen yang sama gak.  Ingat kot tak ramai orang tapi ok gak leh tahan gak ramainya.  Maklumlah hujung minggu kan..ramai ar yang nak gi ke bandar Seremban takpun ke MidValley naik komuter jer.  eh..aku pun nak cuba ar nanti nek komuter dari Senawang ke MidValley tapi aku sorang jer ar..kot nak bawak 'askar2' tu kena ar ajak hubby sekali.   Tak sanggup rasanya nak handle 3 orang budak2 riang ke KL lak tu..errk tak leh aku nak bayangkan peel sorang2 macam mana nanti.

Ok..korang tengok jer gambar2 kat bawah nie untuk menguatkan bukti bahawasanya memang tak boleh aku nak angkut sorang2 bawak 3 Charlie's Angel aku tu.

hah..dia siap mencangkung taknak balik..

sambil2 dia gelak buat aksi nie

tu dia..tangan letak kat belakang kepala..rileks jer

lagi satu aksi yang sama..

dah ready jer nak meluru keluar..

yang nie takde keja lain, lari sana sini situ sinun

sori pic goyang sbb tgn dah gigil tahan geram n marah

dah rasa macam umah sendiri jer dorang nie..

Tu baru aksi sambil tunggu orang tu..hah belum lagi aksi2 naik komuter.  aishh..bukan tak pernah dorang nie buat hal masa aku nek komuter yang penuh sesak dek orang..rasa nak nangih pun ada tau..

Tunggu ar bila agak2 malu nak buat aksi cenggitu barulah aku berani sorang2 nek komuter bawak dorang nie jenjalan.

p/s; terlebih rajin sudah...

2 ulasan :

  1. Hehehe...ida...anak2 ni biasalah... nak kita jadi tarzan selalu... penat bila ada 3 orang anak yang aktif mcm tu...akak tak rasa camtu sebab anak jarak umur jauh2

    BalasPadam
  2. Kak Anie, tulah sebabnya naper buat masa nie ida n hubby menghadkan diri utk ke tmpt2 awam esp shopping kompleks..hehehe

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails