Selasa, 13 Disember 2011

Ateh now a married woman..

pandai ajer nak cover dagu 3 lapis..hehehehe



Nie citer lama geng..patutnya dah lama letak pun tapi mood aku tak berapa nak baik masa tu, nak pulak manjang jer aku tak sihat. Then tambah lagi dengan mood malas jer kan..citer dah basi baru nak letak...hehehehe

Ateh my youngest sister berkahwin hujung bulan Oktober hari tu. Aku tak jemput ramai pun sebab bapak pun tak jemput ramai orang, maklumlah ruang untuk kenduri pun sangat2 terhad. Alhamdulillah..kini semua anak perempuan bapak dah pun berumahtangga. Kot ada rezeki, tahun depan mungkin bapak tambah menantu sorang lagi [perempuan]. perggh..dalam keluarga aku nie tak abih2 dengan kenduri kahwin. Ok ar tu..berkembang ahli keluarga.

eishh..nak letak gambar hantaran pun maleh..tapi sebab maleh nak taip citer panjang2...tempek jerlah..


suka tengok sirih junjung..mawar merah lagi..

dan paling best bila majlis hampir selesai..kedua2 pengantin dipersilakan untuk didera membasuh periuk yang sengaja ditinggalkan buat mereka..muahahahaah [giler jahat gelak nie weih.., macam tak pernah kena dulu..kuikuikui]
kesian aku dengan mereka nie..aku pun tolong ar skali..tolong ambik gambar termasuk gak dengan tolong tengok...kekeekekekeke..

hah..nanti share citer lagi eh..babai..

4 ulasan :

  1. Selamt Pengantin Baru buat Ateh...semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat...ameen...

    Kalau kat Melaka dulu pun pengantin kena cuci periuk..hehehe

    BalasPadam
  2. Ameen...terima kasih kak Anie...

    ida dulu mulut tak abih2 ngomel ms kena cuci periuk tu...tapi tangan jalan gak...sudahnya penat sbb mengomel..hehehee

    BalasPadam
  3. selamat pengantin baru untuk adikmu itu.. semoga kekal berbahagia.. der lagi yerk adat basuh periuk belanga.. akka tak merasa sebab semuanya katering..

    BalasPadam
  4. tima kasih cho zila..n tima kasih gak kerna sudi singgah ke blog saya...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails