Sabtu, 4 Februari 2012

my kek marble..

Seperti yang dijanjikan..hah nie dia lagi satu kek marble yang aku buat.  Sama gak aku sukat dengan cawan jer..penimbang dah tak tau ke mana.  oh yer..oven not mine..belongs to my MIL, angkut dari umah dia.  Dah hangkut haruslah ko buat kek kan..jadi tak jadi belakang kira.

pandangan lagi dekat..
jangan kata anak2, dengan aku sama excited bila tengok kek aku nie menjadi...ecehh..kembang lak idun ai bila taip nie..kekekekeek..

dah tu jer..eh jab sori lah yer..aku pun tak hingat nak copy link resipi dari web mana..kena google gak nie..tapi kalo ko taip jer kek marble kat google tu berderet resipi dia kuar..klik jer mana2. ececeh..nampak nau pemalas nak google balik.kakakaka

orait then..wa chow sin..wa mau tengok adik wa bersanding ini hari..next episode yer..babai...


Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails