Khamis, 20 Disember 2012

Kopek Durian...

Cannot believe it? yes, dik non, akak tau cara nak kopek durian..
Musim durian la katakan..balik2 keja terus ayah mertua aku tunjuk durian yang baru dibelinya.  hah..ambik ko terus bersila siap dengan parang dan pisau get ready..hiahhh..terer wa cakap lu beb...kakakakaka

bukak satu, masuk mulut..konon2 nak rasa..sib baik cannot see the 'steamy' face...kakakakaka

ayuh..gigih ku kopek durian...kekekeke
Happy Makan Durian...aku memang suka makan durian tapi memandangkan aku takut kot terlebih nanti aku jadi kureng sihat..so, berpada2 gaklah.  Akan tetapi bila dapat durian yang sedap..terbabas gak. hahahaha

Sib baik la you ols cannot see my face, if not, i malu weih..pasal tak nampak muka maka aku berani letak kat sini.

p/s: tepuk bahu belakang..tetiba kerajinan melanda diri untuk update blog.  *senyum meleret* [kot senyum manja ada yang makan tampar lak kang..kekekeke]




4 ulasan :

  1. Salam Ida... akak pun selalu kalau makan durian berhati2...takut termakan lebih nanti badan jadi tak selesa...heheh

    Selamat makan durian...hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam Kak Anie..tulah dah kertu nie semua nak kena jaga ..terbabas kang tak pepasal jer kang..hehee..mang dah selamat pun durian ku makan..kekeke

      Padam
  2. sambil kopek sambil ngap dalam molot itu sangat best hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah dia nikmat makan durian yang sebenar-benarnya...pandai kopek sendri pehtu dgn selambanya merasmikannya dulu..kekekeke

      Padam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails