Rabu, 16 Januari 2013

Bukti Tak Reti Dok Diam...

Gambar nie diambil selepas beberapa jam kejadian di akhir 2012 [maksud 31hb Disember].  Orang dok gumbira lalala..aku kecut perut dibuatnya.  Bila bawak gi memana orang dok tengok, dok perati..macamkan kena pukul kekdahnya.  Walhal sendiri yang buat tu.  Serik?? Tak de makna dia reti serik der..oh yer lupa..saper yang tak tau..nama ini budak yerlah Dania..anak aku paling kecik.  yes dia girl..tapi aktif ngalahkan boboi..*pengsan

ngeri kan?  pic nie aku ada upload dlm instagram..


























Yang nie pulak gambar selepas seminggu..sengih jer.  Dah kering dah luka..nampak tak ada pinkish skit kat pipi dia..Alhamdulillah...dah baik dah.  Masa memula kena aku dok sapu minyak gamat tapi masuk mata si Dania..dia marah.."mak nie jahatlah".."pedih mata adik"..owhh kesian..bukan sengaja pun..aku pun gi Watsons carik Vitamin E yang IU28,000 tu rega RM40++[ori price 55++] sib baik ada diskaun.  Yerlah kan dia pompuan..kenalah jaga skit kulit dia..sok dah besar berparut..aku gak nanti dia salahkan sebab tak jaga anak elok2..cewahhh...

Sampai sekarang aku masih letak lagi vitamin e tu.  Tak taulah nak letak sampai bila..sampai dah betul2 baik ler kot.

p/s: boringkan asik citer pasal anak..tuan punya blog suka citer pasal anak2 sebab nak simpan jadi kenangan..huhuhuhu

2 ulasan :

  1. ha ha ha.....cam tu anak......kalau tak jatuh melecet, patah , luka....bukanlah anak namanya

    BalasPadam
    Balasan
    1. yerlah..panglima muda..tingat dulu ms kecik2, lasak gak..luka, seliuh..adeeh..sabarjerlah..

      Padam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails