Khamis, 30 Jun 2011

Bila rajin..

Konon2 aku nak ar citer panjang lebar...semangat membara nie weih..sampai masa nak upload gambar jer..dah usb card reader aku hilang..memang buat aku berangin satu badan.  eh..eh jangan kata aku nie konon2 nak cover line sebab tak update lelama.  Serius..mang aku tengah berangin satu badan nie..punyalah aku dok punggah sana sini carik card reader aku tu.  Padan dengan muka aku pun kan..dah lama tak update sampaikan card reader aku tu dah majuk dah..huhuhuhu..

As usual ar kan..time kita taknak nampak ajer depan mata, time kita nak, hah..menggagau sampai tunggang terbalik pun tak jumpa.  [eleh macamlah tak leh update kalau takde gambar ek?..heheheehe].  Konon2 nak ar citer pasal itu ini begitu begini..sudahnya citernya aku hangin satu badan tak jumpa card reader.  hampehdotcom la sungguh haiii...

Amacam hari2 yang dilalui eh?  Ok tak, ok tak?  aku? macam nielah tak abih2 carik citer2 romantic komedi..especially citer cina or citer korea.  Walhal jantan mata sepet memang tak masuk dalam book aku. [opss..laki sendri pun bermata sepet..kakakakakaka..poyos kan?].

Mood nak bercerita takde dah nie..nak kena carik dulu, kot beli kang terjumpa lak lagi aku bengang kan..

ok..chow...

2 ulasan :

  1. abah zino, yerla kan..ada gak citer dr langsung senyap sunyi..hehe

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails