Rabu, 11 Oktober 2006

Bukan malas tau..

Semenjak aku ada blog nie kan..asal ada jer hal or benda yang terlintas di fikiran, kepala otak aku ligat menyusun ayat. Tapi bila mengadap komputer semuanya blank. Taip padam peh tu taip balik tak lama lepas tu padam balik. Hmm..kekadang rasa nak pecah kepala otak memikirkan apa yang tak kena dengan aku yang tetiba jer 'blank'. (Cewah..sajer carik alasan naper tak updet ler tuh..). Kekadang tu aku rasa nak jer luahkan apa yang aku tak puas hati aku kat sini. Tapi takutlak nanti orang salah faham apa yang aku cuba luahkan.

Aku sorang jer ker macam nie? Atau aku sebenarnya seorang yang tak reti nak bersyukur dengan keadaan aku sekarang. Itulah dia selagi kita bernama 'manusia' kita takkan lepas dari perasaan yang begitu. Betul tak? Betul..(Aii..sendiri tanya sendiri jawab?)

Okay..macam sekarang nie aku betul2 tak puas hati dengan hubby aku. Kenapa? Walhal hubby tak pernah marah2 aku. Jangan kata marah, merungut pun tak pernah. Aku nie jer yang selalu marah2 kat dia. Dia kekadang bila kena komplen tu, terus jer muka dia sedih (buat2 kot). Entahlah..mungkin aku nak dia layan aku lelebih kot. Maklumlah sekarang nie dah tambah lagi sorang 'perempuan' dalam hidup dia. Lagi lah dia pening kepala.

Takper..raya nie aku nak mintak maaf sambil tu cium dia depan family aku. Kena ejek pun lantaklah, janji aku mintak maaf kat dia. hehehehee..(Orang mintak maaf takyah ler tunggu raya)  Eh..saper dok sound aku tu? Saper lagi kalau bukan si Ateh..dia kalau sound aku memang straight jer. Ikut saper lah pulak kalau bukan dari akaknya.

psssttt...sila abaikan apa yang tertulis di atas..perasaan aku libang libu..cenggitulah jadiknya..

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails