Khamis, 6 Januari 2011

Sebab2 nya..

hah..ini hanyalah untuk menjawab persoalan dak Ila.  Dia tanya kenapa aku dah lama tak update blog.  Ada macam2 sebab akak dah lama tak update blog, dik.  Antaranya ialah..:-

  1. MALAS - ini sebab utama...mula2 malas sehari berlanjutan ke berhari2 kemudian terus ke sebln
  2. TGK CITER ONLINE - ralit dengan cerita2 cinalah cerita2 korealah sampai dah naik hafal dengan nama2 seperti Lee Min Ho, Jang Geun Suk, Moon Geun Young, Vanne, Airel Lin, Ethan Ruan, Jerry Yan dll. sampaikan my anak yang 1st tu menyound mak dia "mak nie tak abih2 tengok citer korea takpun citer cina".  Hubby pun sama boring jer dengan hobi baru aku tu.
  3. TAKDE IDE - sungguhla naik pecah wa punya kapla [tipuk jer..alasan jer lebih nie] tak tau nak taip citer apa untuk tatapan korang.  Takkan nak citer pasal anak2 jer kan?  Boring ar..
  4. SEDIH - nie lagi sebab yang berbaur 'cover line' nie..yerlah takkan aku sedih semedang jer kan? kuang kuang kuang..
  5. KAMERA ROSAK - [takde alasan lain kah?] hehehe.. tapi mang betul kamera aku dah rosak nak harap guna kamera hp macam tak best jer.  Almaklumlah kan microSD kad tu leh sumbat baper jer memori dia beb..so, ada sesapa nak sedekah tak kamera kat aku? [osah ler tak malu weih]. kira2 sebab no.[4] tu link dengan sebab nie boleh? patut sebab nie letak no.[4] kan?
  6. TAKDE MASA - lagi paling tak munasabah punya sebab..tetiba boleh lak ko sebok mengalahkan PM[private message ke prime minister?]
  7. MOOD KURENG-betul2 carik pasal punya sebab kan? boleh ar tu nak cukupkan 10..kekekeke
  8. ANAK2 KACAU - perggh..macam manalah aku boleh terpikirkan alasan cenggini nie eh..
  9. JIWA KACAU - hah..ni lagi parah weih..mang betul dalam sebulan tu jiwa aku kacau tapi bukan ler hari2, time aku nak update blog lak tu..[lagi sebab nak 'cover line'..kuikuikui]
  10. last not least sebab terakhir nie BIARLAH RAHSIA [kuat berahsia la konon2nya yer..piiirahh..]
So, itulah 10 sebab naper akak dah lama tak bercerita ceriti dalam blog akak sebelum nie..terer tak akak carik sebab2nya Ila? hehehehe..

p/s: ada gak benda nak update dalam blog..heheheeh

3 ulasan :

  1. terror2...w/pun awak tk tanya saya...hehe...

    BalasPadam
  2. kira oklah tu...hehehe...ade gak idea tulis blog kan....alasan no 1 tu yg tak leh tahan...alasan klise....hehehehe

    BalasPadam
  3. mayana, setakat bagi alasan taraf2 loyar buruk saya mang terer..hehehehe

    Ila, orang malas mang banyak bagi alasan..hehehe

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails